قاچاق ۲۴ تن مواد اولیه پتروشیمی/ دستگیری سارق گوسفندان در «ری»

فرمانده انتظامی شهرستان ری ازدستگیری سارق حرفه‌ای احشام و کشف ۳۰ راس گوسفند مسروقه دراین شهرستان، خبر داد.


به گزارش ایلنا، سرهنگ «دوستعلی جلیلیان» بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت تعدادی احشام در گله داری در محدوده «امین آباد» شهر ری، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.


وی ادامه داد: با حضور ماموران کلانتری امین آباد در محل، تحقیقات پلیسی آغاز و با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی هویت و مخفیگاه سارق حرفه‌ای شناسایی شد و پس از هماهنگی‌های قضائی طی یک عملیات پلیسی، متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.


فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم ۳۰ راس گوسفند به سرقت رفته کشف شد ادامه داد: متهم در پی جوئی‌های انتظامی به جرم ارتکابی اعتراف و با شناسایی مال باختگان و تکمیل تحقیقات اولیه متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.


همچنین سرهنگ «دوستعلی جلیلیان» بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و جمع آوری مواد اولیه پتروشیمی وارداتی در یک انبار کالا در حوالی کهریزک، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری کهریزک قرار گرفت.


وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که کالاها وارداتی بوده و خارج از شبکه توزیع در این مکان دپو و جمع آوری شده‌اند که نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور بازرسی از آنجا و دستگیری متهم اخذ شد.


فرمانده انتظامی شهر ری با اشاره به اینکه هویت مالک انبار مورد شناسایی قرار گرفت افزود: به همراه نماینده اتاق اصناف محل مورد نظر بازدید و در بازرسی صورت گرفته ۲۴۸ هزار کیلو مواد اولیه پتروشیمی وارداتی کشف شد.

محکومیت ۲ میلیارد ریالی برای شرکت آسانسور
هم اکنون بخوانید


این مقام انتظامی ابراز داشت: با دستور قضائی انبار پلمب و مالک انباری برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.


سرهنگ جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − شش =

دکمه بازگشت به بالا