والیبال نوجوانان آسیا| هند به مدال برنز رسید

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال نوجوانان هند در بازی رده‌بندی مسابقات والیبال قهرمانی پسران زیر ۱۸ سال آسیا که در تهران برگزار می‌شود از ساعت ۱۴ امروز (دوشنبه – ۳۱ مرداد) به مصاف کره رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد.

هندی‌ها در ست‌های اول و دوم با عملکرد خوب و استفاده از پاس‌های سرعتی با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ برنده شدند، ولی کره در ست سوم با توپ‌گیری‌های کم نقص، تیم برتر میدان بود تا اینکه اشتباهات این تیم باعث شد نتیجه در امتیاز ۲۳ مساوی شود. کره در این ست ۲۸ بر ۲۶ پیروز شد تا همچنان به کسب مدال برنز امیدوار باشد.

کره جنوبی در ست چهارم ۲۵ بر ۱۹ برنده شد تا ست پنجم، تعیین‌کننده پیروز میدان باشد. دو تیم در ست پایانی، پایاپای امتیاز گرفتند. نوجوانان هند که حاضر نبودند حتی یگ گام هم پا پس بکشند، در نهایت ۱۵ بر ۱۲ برنده شدند و برای سومین بار به مدال برنز آسیا رسیدند.

هند پیش از این در سال‌های ۲۰۰۳ به مدال طلا، ۲۰۰۷ به مدال نقره و در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۸ به مدال برنز مسابقات زیر ۱۸ سال آسیا رسیده بود. کره جنوبی نیز پیش از این، یک مدال طلا، پنج عنوان نایب قهرمانی و یک مدال برنز در مسابقات زیر ۱۸ سال آسیا کسب کرده بود.

دیدار فینال چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا از ساعت ۱۷ امروز در سالن والیبال آزادی بین دو تیم ایران و ژاپن برگزار خواهد شد.

سجادی: همکاری فوتبالی با روسیه به انجام بازی‌های دوستانه ختم نمی‌شود
هم اکنون بخوانید

چهار تیم ژاپن، کره، ایران و هند به‌عنوان چهار تیم برتر این رقابت‌ها، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 13 =

دکمه بازگشت به بالا