سری A| میلان از پس آتالانتا برنیامد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با تساوی یک – یک میلان در خانه آتالانتا دیدارهای شب دوم از هفته دوم سری A خاتمه یافت. در این بازی که در ورزشگاه خانگی آبی‌و‌مشکی‌پوشان برگامو برگزار شد، تیم میزبان با گلزنی روسلان مالینوفسکی در دقیقه ۲۹ پیش افتاد و نیمه اول را هم با همین گل به سود خود به پایان رساند.

در نیمه دوم اما اسماعیل بن‌ناصر با گلزنی در دقیقه ۶۶ میلان را از شکست نجات داد. با این حال مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها نتوانست گلی دیگر به ثمر برساند و برای اولین بار در فصل جاری امتیاز از دست داد. میلان با این تساوی چهار امتیازی شد و فعلاً در رده سوم جدول قرار می‌گیرد. آتالانتا هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر یک رده پایین‌تر قرار دارد.

در بازی همزمان نیز تیم بولونیا در خانه مقابل هلاس‌ورونا به تساوی یک – یک بسنده کرد. آرناتوویچ در دقیقه ۲۱ برای بولونیا و توماس آنری در دقیقه ۴۳ برای ورونا گلزنی کردند ضمن اینکه بولونیا با اخراج ریکاردو اورسولینی در دقیقه ۷۸ با ۱۰ بازیکن بازی را به پایان رساند.

هفته دوم سری A امروز (دوشنبه) با برگزاری دو دیدار دیگر به پایان می‌رسد که در بازی اول از ساعت ۲۱ به وقت تهران رم میزبان تیم کرمونزه خواهد بود و در بازی دوم از ساعت ۲۳:۱۵ یوونتوس میهمان سامپدوریاست.

در جدول رده‌بندی سری A ناپولی و اینتر هر دو با شش امتیاز و با تفاضل گل‌های متفاوت به ترتیب اول و دوم هستند.

 

انتهای پیام/

فردا؛ آغاز دور برگشت و مرحله پایانی لیگ برتر ووشو بانوان
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا