انتقال پیکر «سایه» به ایران در ابهام!/ اختلاف بین فرزندان و چشم انتظاری ایرانیان برای ورود «سایه» به وطن/ تحقیقات قضایی برای مرگ «سابه»

به دستور مقامات قضایی آلمان پیکر هوشنگ ابتهاج که قرار بود پس از آوردن به ایران و تشییع در تهران در رشت به خاک سپرده شود، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.


به گزارش ایلنا، به نقل از  خانه موسیقی و به گفته منابع آگاه و اطرافیان به دنبال شکایت یکی از فرزندان هوشنگ ابتهاج به دستگاه قضایی کشور آلمان دادستانی این کشور، از انتقال پیکر این شاعر به ایران ممانعت کرده و همه چیز را به آینده موکول کرده است. 


اختلافات جدی میان فرزندان سایه باعث شده انتقال پیکر او به ایران متوقف شود و با توجه به اینکه این ماجرا در حال حاضر در محاکم قضایی آلمان در حال پیگیری است، مشخص نیست پیکر این شاعر  چه زمانی به کشورمان منتقل می‌شود. 


بر اساس این گزارش دادستانی آلمان به دلیل شکایت یکی از دختران این شاعر فقید، ضمن ممانعت از انتقال پیکر وی به کشور تصمیم گیری در این مورد را به ارائه نتایج تحقیقات موکول کرده است. همچنین با پیگیری‌های به عمل آمده مشخص شد که دادگاه رسیدگی به شکایت فرزند سایه روز دو شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.


 


انتهای پیام/

کلهر: گل‌محمدی و مجیدی شجاعت به خرج دهند و احتیاط را کنار بگذارند/ پرسپولیسی‌ها می‌توانند خط دفاع هر تیمی را به‌هم بریزند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا