دشمن در فضای مجازی با تصویرسازی غلط درصدد وارونه نشان دادن واقعیت است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اهمیت قدرت رسانه در دنیای امروز گفت: دشمن در فضای مجازی با تصویرسازی غلط و کاذب، سعی در غلط نگاشتن تصویر واقعی دارد که باید در مواجهه با این ترفند هوشمندانه عمل کنیم.


به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در جمع پاسداران سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و تاکید بر ضرورت درس آموزی از نهضت امام حسین(ع) اظهار داشت: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی اذعان دارند که تمامی اهرم‌هایی که امکان فشار بر علیه ملت ایران داشته است را به کار گرفته‌اند، اما نتیجه مورد نظر برای آنان حاصل نشده و این یک واقعیت عینی و مسلم است که انقلاب اسلامی با همه مشکلات و موانع پیش رو همچنان بالنده راه خود را ادامه می دهد.


وی افزود: در صورتی که به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) درباره جهاد تبیین به درستی پرداخته شود، به طور قطع بخش عمده‌ای از عملیات روانی و هجمه دشمنان که با هدف وارونه‌نمایی واقعیات صورت می پذیرد، ناکام خواهد ماند.


سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی امروز الگو و الهام بخش بسیاری از کشورها و جوامع است، این مهم را از علل کینه و خشم دشمنان نام برد و اظهار کرد: با نگاهی مبنایی و اصولی در می‌یابیم که انقلاب اسلامی برآمده از متن قرآن کریم و معارف اسلامی بوده و این مهم وجه تمایز انقلاب اسلامی است.


شریف با تاکید بر اینکه اندیشه و گفتمان امام خمینی(ره) همچنان پویا و زنده است و منشأ و عامل تحولات بسیاری در جهان محسوب می‌شود، گفت: دشمن در تلاش است روند الهام بخشی این گفتمان پویا را متوقف کند که به فضل الهی همواره با شکست مواجه می شود.

ادعای رسانه‌ صهیونیستی در مورد تحویل ۲۴ جنگنده‌ سوخو۳۵ از سوی روسیه به ایران
هم اکنون بخوانید


وی با بیان اینکه اگر از گفتمان خود به خوبی دفاع کنیم در همه ابعاد به توازن می رسیم، تاکید کرد: اراده و عزم ملت ایران، اعتقادات عمیق، ایمان راسخ و هدایت پیامبرگونه امامین انقلاب و ایستادگی و مردانگی کسانی که خود را سرباز ولایت می دانند، سبب ماندگاری انقلاب شده است و گواه این مهم، همدلی و وحدت رزمندگان در دوران دفاع مقدس است، چرا که اگر پاسداران و بسیجیان در دفاع مقدس اجازه می‌دادند حرف امام زمین بماند، همان ابتدا قافیه را باخته بودیم.


سخنگوی سپاه در ادامه تصریح کرد: امروز دشمن جرات تهدید ندارد و به دلیل ضعف و ناکامی برابر سد مستحکم و مقتدر سپاه و سایرنیروهای مسلح ایران تنها به جوسازی علیه نهاد مردمی و انقلابی سپاه روی آورده است.


شریف با بیان اینکه اگر کشوری قدرت نداشته باشد باید باج دهد، به توقیف نفتکش ایرانی در یونان و به تبع آن توقیف دو نفتکش یونانی اشاره و اظهار کرد: این ماجرا مصداق بارز قدرت است و سپاه پاسداران به عنوان حافظ انقلاب اسلامی با اقتدار از منافع ملی و آرمان های انقلاب اسلامی پاسداری و صیانت می کند.


وی معنویت و ایمان، ولایت مداری و اطاعت از رهبری و مردمی بودن و اتصال به توده مردم را از مولفه‌های قدرت سپاه برشمرد و افزود: علت هجمه‌های سنگین روانی و رسانه‌ای دشمن علیه سپاه نیز تضعیف این مولفه‌های مهم و به ویژه جدا کردن سپاه از مردم است.


سخنگوی سپاه با بیان اینکه منکر بیکاری، گرانی و مشکلات اقتصادی نیستیم، بیان داشت: دشمن در تلاش است انقلاب و نظام اسلامی ما را ناکارآمد جلوه دهد و باعث ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه شود، اما امروز دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی در حوزه های مختلف بر کسی پوشیده نیست.

احتمال حصول توافق ظرف هفته آینده/ در مورد مواضع ایران گمانه‌زنی نمی‌کنم
هم اکنون بخوانید


شریف با تاکید بر اهمیت قدرت رسانه در دنیای امروز گفت: دشمن در فضای مجازی هجمه‌های فراوانی را طراحی و ایجاد می‌کند و با تصویر سازی غلط و کاذب، سعی در غلط نگاشتن تصویر واقعی دارد که باید در مواجهه با این ترفند و موضوعات مختلف دیگر هشیارانه و هوشمندانه عمل کنیم.


سخنگوی سپاه از مردم به عنوان سرمایه های اصلی نظام و انقلاب یاد کرد و گفت: همه ما باید با همدلی و وحدت کنار یکدیگر باشیم تا توطئه‌ها و آمال و آرزوهای شوم دشمنان با همچنان شکست مواجه شود.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا