اکران و نقد «هناس» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «هناس» به کارگردانی حسین دارابی یکشنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۱ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.


به گزارش ایلنا به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «هناس» ساخته‌ی حسین دارابی یکشنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور حسین دارابی کارگردان، محمدرضا شفاه تهیه کننده، احسان ثقفی نویسنده، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.


این فیلم که محصول سازمان سینمایی سوره است، قصه ترور یک عشق را از زاویه دید شهره پیرانی، همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد در آخرین روزهای زندگی او به تصویر می‌کشد.


مریلا زارعی، بهروز شعیبی، وحید رهبانی، سیاوش طهمورث، سولماز غنی، امین میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


علاقمندان برای حضور در پانصد و پنجاه و دومین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ویدئو / تماشاخانه ایسنا؛ «فاصله‌گذاری با کتاب» به روایت مجید مظفری
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا