مدارک مورد نیاز و شرایط دریافت ویزای دبی


دبی شهری واقع شده در کشور امارات متحده عربی می باشد که بعنوان یکی از محبوب ترین مقاصد سفر مخصوصا برای مسافران ایرانی در طی سالیان گذشته تبدیل گشته است.


تمامی مسافرانی که به مقصد دبی پرواز دارند باید دقت کنند که قبل از انجام سفر خود باید ویزای ورود به این شهر از کشور امارات متحده عربی را اخذ کرده باشند در غیر این صورت از ورودشان به خاک کشور امارات و شهر دبی جلوگیری می شود.


با انتخاب سایت ویزای آنلاین دبی که کارگزار رسمی ثبت درخواست ویزای دبی می باشد می توانید در سریع ترین و کمترین زمان ممکن ویزای دبی خود را دریافت نمایید.


 


مدت زمان صدور انواع ویزاهای دبی


همانطور که در قسمت ابتدایی اشاره نمودیم ویزای آنلاین دبی یکی از کارگزارهای رسمی ثبت درخواست ویزای امارات و شهر دبی می باشد که با انتخاب آن می توانید درخواست خود را ثبت نمایید.


از پرطرفدار ترین ویزاهایی که معمولا برای سفر به دبی ثبت می شود ویزای عادی و فوری می باشد.


قابل ذکر است ویزای عادی بعد از ثبت اطلاعات متقاضی در حدود ۲ الی ۳ روز کاری زمان میبرد تا صادر گردد.


اعتبار استفاده از ویزای عادی ۶۰ روز از زمان صدور می باشد و برای ثبت ان باید اسکن یا عکس با کیفیت از صفحه اول پاسپورت ، شناسنامه و کارت ملی خود را ارائه دهید.


 


اما در صورتی که برای ویزای فوری درخواست داده باشید این نوع از ویزا نهایتا” تا یک روز کاری برای فرد متقاضی صادر می گردد.


اعتبار این نوع از ویزا نیز از زمان صدور به بعد ۶۰ روز می باشد و همانند ویزای عادی مدارک قابل ارائه آن نیز اسکن یا عکس با کیفیت از صفحه اول پاسپورت ، شناسنامه و کارت ملی می باشد.


 


نوعی دیگر از ویزای دبی به صورت ۳۰ روزه سینگل می باشد که بعد از ثبت درخواست ۲ الی ۵ روز کاری صادر شدن آن طول می کشد و مدارک قابل ارائه برای ثبت درخواست این نوع از ویز اسکن یا عکس با کیفیت از صفحه اول پاسپورت ، شناسنامه و کارت ملی می باشد.


 


ویزای ۳۰ روزه مولتی نیز در این قسمت قابل ثبت می باشد که آن هم ۲ الی ۵ روز کاری زمان می برد تا صادر شود و همانند دیگر ویزاها برای ثبت مدارکی مانند اسکن یا عکس با کیفیت از صفحه اول پاسپورت ، شناسنامه و کارت ملی را برای بررسی باید ارائه دهید.


 


ویزای ۹۰ روزه سینگل و مولتی نیز برای ثبت قابل دسترس می باشند که مدت زمانی ۲ الی ۵ روزه کالری به طول می انجامد تا صادر شوند و باید اسکن یا عکس با کیفیت از صفحه اول پاسپورت ، شناسنامه و کارت ملی را در زمان ثبت ارائه دهید.


 


برای تمامی ویزاها تا ۶۰ روز بعد از صدور امکان استفاده وجود دارد و در صورتی که نتوانید به هر دلیل در این مدت زمان از ویزای خود استفاده نمایید این امکان وجود دارد که مجدد بتوانید درخواست ویزای خود را به ثبت برسانید.


 


نرخ ثبت و اخذ ویزاهای دبی


مسافران باید توجه داشته باشند برای دریافت ویزا و ثبت آن باید مبالغی را پرداخت نمایند که در ادامه به آنها و میزانشان اشاره خواهیم نمود.


نرخ ثبت و دریافت ویزای ۱۴ روز عادی دبی که به  صورت یکبار ورود می باشد ۲۹۰ درهم است.


اگر مایل به دریافت ویزای فوری دبی باشید باید ۳۷۰ درهم پرداخت نمایید.


ثبت درخواست ویزای ۳۰ روزه یکبار ورود ۲۹۵ درهم هزینه در بر خواهد داشت.


برای ویزای ۹۰ روزه یکبار ورود باید هر مسافر۷۳۰ درهم پرداخت نماید.


 


کارت سوخت جایگاه داران حذف نمی‌شود
هم اکنون بخوانید

نکته های مهم قابل اشاره درباره ویزای دبی


 در رابطه با اخذ و ثبت ویزای دبی نکته هایی وجود دارد که در این قسمت به برخی از مهمترین آنها اشاره خواهیم نمود.


هر فرد برای اخذ ویزا و دریافت بلیط خود همچنین باید بیمه مسافراتی تهیه نمایند اما نکته مهم این می باشد که افراد بالای شصت سال هزینه بیشتری برای اخذ ویزای مسافرتی خود باید پرداخت نمایند.


افرادی  نیز که دارای سنی کمتر از ۱۸ سال می باشند باید به همراه فردی بزرگسال به دبی سفر کنند و هزینه بیمه مسافرتی آنها قابل ذکر است که کمتر خواهد بود.


متقاضیانی که دارای گذرنامه ایرانی می باشند این امکان را دارند تا ویزای یک ماهه مولتی و سه ماهه چند بار ورود به کشور امارات را اخذ نمایند و در این صورت دیگر نمی توانند از ویزای ۴۸ و ۹۶ ساعته استفاده کنند.


 


تست کووید ۱۹ برای سفر به دبی 


 در دوران کرونا و شیوع این بیماری ویزا برای سفر به دبی صادر نمی شد اما با گذر ۲ سال و شروع واکسیناسیون این محدودیت ها در دبی برداشته شد و اخذ ویزا برای مسافران امکان پذیر گردید.


برای سفر به دبی در رابطه  با افرادی که واکسیناسیون کامل خود را انجام داده اند دیگر نیازی به انجام تست پی سی آر نمی باشد ولی چناچه افرادی قصد سفر به دبی را داشته باشند که واکسیناسیون انجام نداده باشند و یا تمام دوزهای واکسن خود را تزریق نکرده باشند می بایست در زمان رفت به دبی و بازگشت به ایران تست پی سی آر بدهد و نتیجه آنرا به مسئولین فرودگاه و هر کشور ارائه دهند.


 


نحوه گرفتن ویزای توریستی دبی


این نوع بعنوان یکی از محبوب ترین، پر استفاده ترین و شناخته شده ترین انواع ویزاهایی است که مسافران مایل به اخذ آن برای سفر به دبی می باشند.


ویزای توریستی همانگونه که می دانید مختص افرادی صادر میگردد که قصد اقامت چندین روزه برای گذراندن تعطیلات و لذت بردن از حضورشان در این شهر از کشور امارات را دارا می باشند.


افرادی که کمتر از ۱۸ سال سن دارا می باشند حتما باید به همراه والدین و یا فردی بزرگسالی که همراهشان در سفر خواهد بود اقدام به اخذ ویزای توریستی کشور امارات نمایند.


 


مدارک قابل ارائه برای صدور ویزای توریستی


 اسکن رنگی از پاسپورت متقاضی  (باید حتما اعتبار قانونی حداقل ۶ ماه را داشته باشد)، کارت ملی و صفحه اول شناسنامه ( نکته مهم قابل اشاره این موضوع می باشد، در صورتی که نام و یا فامیل خود را بنا به هر دلیلی تغییر داده باشید  اسکن صفحه توضیحات شناسنامه را نیز باید به همراه دیگر مدارک ارائه نمایید).


بلیط رفت و برگشت به دبی را حتما باید رزرو نمایید.


ارائه عکس (باید عکس فرد درخواست دهنده ویزا باشد که حداقل در ۶ ماهه اخیر در سال گرفته شده باشد).


بعد از همه گیری کرونا، کشور امارات صدور بیمه مسافرت از طریق یک شرکت بیمه معتبر مختص به این کشور را اجباری کرده است که نرخ نهایی آن را مسافر در زمان اتمام سفر خود باید پرداخت نماید.


 


نکات مهم درباره صدور و تمدید ویزای امارات


در رابطه با اخذ ویزای کشور امارات و برای ورود به شهر دبی نکته های مهمی وجود دارد که در ادامه به برخی از قابل توجه ترین آنها اشاره خواهیم نمود.


برای هر مسافر این امکان وجود دارد که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز نسبت به ثبت و اخذ ویزای خود اقدام نمایند اما لازم به ذکر است که اداره صادر کننده ویزای متقاضیان در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل می باشند.


سایت ویزای آنلاین دبی برای متقاضیانی که داری سن بالاتر از ۸۰ سال می باشند ثبت درخواست ویزای امارات را به انجام نمی رساند.

دانلود قسمت 19 نوبت لیلی کامل | دانلود قسمت نوزدهم سریال نوبت لیلی با لینک مستقیم
هم اکنون بخوانید


 


ویزای آنلاین دبی هیچگونه مسئولیتی در رابطه با رجیکت شدن صدور ویزای متقاضیان بعد از ثبت را دارا نمی باشد.


 


همچنین در صورت ریجکت شدن درخواست اخذ ویزای متقاضیان وجه پرداخت شده در ابتدای ثبت درخواست به فرد درخواست دهنده عودت داده نخواهد شد.


 


در زمان های گذشته اگر فردی بعد از اتمام مهلت ویزای خود مایل به ماندن بیشتر در دبی بود اگر زودتر اقدام به تمدید ویزا نمیکرد جریمه ای سنگین را متحمل می شد اما الان دیگر جای نگرانی وجود ندارد زیرا هر فرد بعد از اتمام مدت ویزای خود در صورتی که مایل به ماندن بیشتر در دبی باشد می تواند تا ۱۰ روز و توسط آژانسی که کارهای اولیه ویزای آنها را برای سفر انجام داده بوده است این اقدامات تمدید ویزا را به انجام برساند.


 


این موضوع قابل توجه را نیز باید ذکر و اشاره نمود که نرخ تمدید ویزای امارات هر متقاضی با توجه به نوع ویزای درخواستی دبی متفاوت خواهد بود.


 


به این نکته مهم هم باید اشاره نماییم که هر وقت  فرد ویزای خود را دریافت می کند به مدت دو ماه این روادید سفر دارای اعتبار استفاده خواهد بود و در صورتی که نتوانید در این مدت زمان از ویزای خود استفاده نماید هیچ گونه مشکلی برای ثبت درخواست اخذ مجدد ویزا وجود نخواهد داشت.


 


نکته مهمی نیز وجود دارد که هر فرد بدون داشتن کد پیگیری نمی تواند وضعیت درخواست ویزای الکترونیکی خود را چک نماید.


 


پرواز و بلیط هواپیما دبی


ایرلاین های بسیاری دارای پروازهای متعدد به سوی فرودگاه بین المللی دبی می باشد و به سمت ترمینال های مختلف مسافران خود را جا به جا می کنند که در ادامه به این ایرلاین ها اشاره خواهیم نمود.


هواپیمایی امارات ایرلاین و خطوط هوایی فلای دبی به ترمینال سه و خطوط هواپیمایی قشم ایر، ماهان ایر، ایران ایر، ایران ایر تور به ترمینال یک فروگاه اصلی دوبی رفت و آمد دارند و پروازهای متعددی را به انجام میرسانند.


مسافران عزیزی که در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، جزیره کیش، جزیره قشم، بندرعباس، اهواز، تبریز ایران زندگی می کنند این امکان را دارا می باشند تا بلیط سفر به دبی را رزرو نمایند.


متقاضیان و همچنین مسافرانی که از ایران به سمت دبی قصد سفر را دارا می باشند  با داشتن بلیط خطوط هواپیمایی امارات ایرلاینز به هر مقصدی در دنیا، مجاز به بیست و چهار ساعت توقف در فرودگاه دبی با کد یاتا DXB می باشند.


 


رزرو هتل ، سویت و هتل آپارتمان در دبی 


دبی بعنوان یکی از مجلل ترین شهر ها مقاصد گردشگری در دنیا  شناخته شده می باشد که هرساله پذیرای تعداد بالای مسافران می باشد.


هتل های دبی اکثرا با کیفیت های بالایی می باشند و قابل ذکر است در دبی هتل ها اکثرا دارای  چهار یا پنج ستاره می باشند و به مسافران با دارا بودن مجرب ترین کادر بهترین خدمات را ارائه می دهند.


 به هر دلیلی که متقاضیان سفر به دبی می خواهند  و قصد مدت طولانی در شهر دبی بمانند (مثل پیگیری کارهای سفارت آمریکا و غیره در دبی) باید به اجاره یک واحد در هتل آپارتمان های دبی را مد نظر خود داشته باشید تا هزینه های مقرون به صرفه ای را بتوانید پرداخت نمایید.


رزرو اتاق یا سوئیت در هتل های واقع در جزیره های نخلی دبی خیلی برای گردشگر خارجی مقرون به صرفه نبوده و گران تمام خواهد شد اما در حومه شهر می توانید سوئیت ها و هتل آپارتمان ها با قیمت های مقرون به صرفه ای را پیدا نمایید.


 


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا