بردیف: بازیکنان ذوب‌آهن بلدند چطور دفاع کنند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از تبریز، قربان بردیف در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: ذوب‌آهن تیم خیلی خوبی است و سازماندهی خوبی دارد. آنها بلدند چطور دفاع کنند و ضدحملات خوبی هم می‌زنند. بازیکنان ذوب آهن می‌دانند چطور باید در دفاع و حمله شرکت کنند.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه به نظرش چند هفته بعد می‌توانیم تراکتور ایده‌آل بردیف را ببینیم، گفت: یک مقدار وقت لازم است تا خودمان را با فوتبال ایران هماهنگ کنیم. هم ما به شرایط تیم عادت کنیم و هم برعکس. من فکر می‌کنم در پنج هفته اول که برنامه‌ریزی شده است بتوانیم شرایط مناسب را برای بقیه لیگ پیدا کنیم. ما برای پیدا کردن بازیکنان جدید که نیاز داریم کار می‌کنیم؛ منظورم از پنج هفته این بود که بازیکنان جدید هم بیایند و آنها را با تیم هماهنگ کنیم. به همین دلیل کمی این پروسه زمان‌بر است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تصریح کرد: اگر بخواهیم با کشورهای دیگر مقایسه کنیم، اینجا بازی‌ها با فشار بیشتری است. فعل خواستن در بازیکنان وجود دارد که می‌خواهند برنده باشند و اینکه هر تیمی برای خودش یک تاکتیک دارد که می‌خواهد با تکیه بر همان برنده باشد.

«همواره گفته می‌شد بردیف یک مربی دفاعی است، ولی در بازی اول تیمش دو گل خورد و شنیده می‌شود از شرایط خط دفاعی نیز ناراضی است. آیا با این شرایط باز هم از دفاع سه نفره استفاده خواهید کرد؟»، بردیف در پاسخ به طرح این سؤال گفت: شما این را از کجا شنید؟ تنها سه نفر یا چهار نفر شرایط دفاعی یک تیم را تعیین نمی‌کند و این موضوع بستگی به کل تیم دارد. وقتی ما دو گل می‌خوریم بله یک مسئله منفی برای تیم است. ما روی این موضوع کار می‌کنیم تا از این به بعد اینطور نباشد. ما هنوز اینقدر بازی انجام ندادیم که به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

پرسپولیس - سپاهان؛ ال‌کلاسیکویی به قیمت انتقام و یک جام!
هم اکنون بخوانید

وی در مورد اینکه چهار روز به پایان نقل‌وانتقالات مانده ولی هنوز تیم تراکتور تکمیل نیست، عنوان کرد: بله ما روی این موضوع کار می‌کنیم و می‌دانیم وقت زیادی نداریم. ما نمی‌خواهیم بازیکنی بگیریم که به ما کمک نکند. ما دنبال بازیکنانی هستیم که واقعاً به ما کمک کنند. نمی‌خواهم الان اسم ببرم، ولی مطمئن باشید ما در حال کار هستیم.

ادامه دارد…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا