تجربه خریدن لپ تاپ مهندسی ارزان قیمت


دانشجویان رشته‌های مختلف به ویژه مهندسی نیاز زیادی به لپ تاپ دارند. با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و شرایط اقتصادی دانشجویان باید به دنبال لپ تاپی ارزان قیمت و باکیفیت بود. اگر به دنبال خریدن لپتاپی مناسب برای خود هستید، تا انتها با ما باشید. قصد داریم شما را با مزیت‌های لپ تاپ استوک آشنا سازیم و به بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت لپ تاپ استوک بپردازیم.


لپ تاپ استوک لپتاپ دست دوم نیست!


خیلی از افراد لپ تاپ استوک را با دست دوم اشتباه می گیرند. همین ابتدا لازم به یادآوری است که لپ تاپ استوک با دست دوم کاملا تفاوت دارد. در زبان لاتین استوک به معنای کالای ذخیره شده یا موجود در انبار گفته میشود. بنا به سیاست های جالبی در فروشگاه های زنجیره ای اروپایی و امریکایی مشتریان میتوانند کالای خریداری شده را تا مدت ۳۰ روز بدون هیچ دلیلی مرجوع کرده و تمام مبلغ کالا را دریافت کنند. کالای برگشتی به دلیل باز بودن کارتون کالای نو شناخته نمیشود، بنابراین به هیچ وجه وارد فروشگاه نمیشوند و مستقیما به انبار فرستاده می شود.


بعد از انبار کردن، کالاها درجه بندی شده و در گرید های A,B,C و D به صورت عمده به فروش میرسند. بدین ترتیب ممکن است شما کالای استوکی را خریداری کنید ولی کالا به صورت دست نخورده و کاملا نو باقی مانده باشد!


در میان درجه بندی های لپ تاپ استوک، لپ تاپ با گرید A ظاهری بهتر نسبت به سایر درجه‌ها دارد. با توجه به میزان خط و خش موجود روی دستگاه و مقدار کارکرد لپتاپ آن را درجه بندی می کنند. به طور مثال ممکن است لپتاپی چند هفته کار کرده باشد و روی بدنه آن کمی خش وجود داشته باشد. این لپتاپ دارای گرید B خواهد شد و با قیمتی پایین تر نسبت به گرید آ فروخته می شود.


مزایای خرید لپ تاپ استوک چیست؟


لپ تاپ های استوک به دلیل داشتن استانداردهای آمریکا و اروپا دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. به عبارت دیگر لپ تاپی که برای یک کشور اروپایی ساخته شده است به مراتب کیفیتی بالاتر نسبت به لپ تاپ ساخته شده برای کشورهای آسیای میانه دارد. یکی دیگر از مزیت های این سری از لپ تاپ ها قیمت مناسب آنهاست. شما با هزینه ای معادل نصف یا دو-سوم لپ تاپ تازه، می توانید لپتاپی با مشخصات مشابه به صورت استوک خریداری کنید.

سکه وارد کانال 25 میلیون تومانی شد!
هم اکنون بخوانید


علاوه بر دو مورد بالا باید به تنوع مدل نیز اشاره کرد. شما هنگام خرید لپتاپ استوک قدرت خرید بالاتری خواهید داشت. چراکه در یک بازه قیمتی مشخص، مدل های متنوعی از برندهای مختلف وجود دارد. همین امر باعث خواهد شد تا شما گزینه های بیشتری را برای انتخاب داشته باشید. پس می توان مزیت های خریدن لپتاپ استوک را به صورت خلاصه نوشت:


  • کیفیت ساخت بالا
  • قیمت مناسب
  • تنوع مدل


اگر دانشجوی مهندسی هستید، دقت کنید:


برای مهندسان و دانشجویان مهندسی باید کمی حساسیت به خرج داد. لپ تاپ مورد نیاز این دسته از کاربران باید قابلیت پردازش خوبی داشته باشد. به همین دلیل نمی توان روی هر مدلی دست گذاشت.


در میان مدل های متنوع موجود در بازار چند نمونه از بهترین برندهای لپ تاپ مهندسی استوک را به شما معرفی می کنیم که ارزش خرید بالاتری دارند.


46445


الف) سری Dell Precision


مهندسان و طراحان حرفه‌ای همواره به دنبال بهترین و باکیفیت ترین لپ تاپ های بازار هستند. علاوه بر سخت افزار قدرتمند، طراحی ظاهری دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. چراکه اغلب افراد پس از اتمام طراحی یا پروژه، باید آنرا برای کارفرما پرزنت کنند. هر آنچه که یک مهندس و طراح به آن نیاز دارد در این لپ تاپ وجود دارد. لپ تاپ های دل پرسیژن (Dell Precision) با طراحی زیبا و چشم نوازی که دارند، در میان لپ تاپ های صنعتی از محبوبیت بیشتری برخوردارند. پردازنده قوی، کارت گرافیک با توان پردازش تصویر بالا و صفحه نمایش باکیفیت تنها برخی از ویژگی های این سری است.


ب) سری HP Zbook


لپ تاپ HP Zbook یکی از بهترین نمونه های لپ تاپ صنعتی است. شروع تولید لپ تاپ زدبوک از سال ٢٠١٣ شروع شد. نسل اول آنها با نام Zbook G1 معرفی شد. شرکت اچ پی هر سال با ارتقا سخت افزار و تغییراتی در ظاهر لپ تاپ، نسل جدیدی از زد بوک را معرفی می کند. در حال حاضر HP Zbook G7 جدیدترین محصول این گروه است.


از جمله مهترین ویژگی های این سری از لپتاپ ها می توان به ظاهر زیبا، سخت افزار قدرتمند و قابلیت ارتقا آنها اشاره کرد. این لپتاپ های به گونه ای طراحی شده‌اند که حتی در شرایط نامتعارف بهترین عملکرد را دارند.


ج) سری Lenovo ThinkPad


لب تاپ های تینک پد Lenovo یا لپ تاپ لنوو ThinkPad به دلیل قدرت پردازش بالایی که دارند، بسیار محبوب هستند. این سری علاوه بر قابلیت پردازش بالا، بدنه‌ای محکم دارند. مناسب برای کار در شرایط نامتعارف هستند. به طور مثال  از لپ تاپ سینک پد لنوو در ایستگاه های فضایی استفاده می کنند.


آیا لپ تاپ دست دوم ارزش خرید دارد؟ (آیا لپ تاپ دست دوم بخریم)


چند نکته‌ی ساده را با هم مرور کنیم. اول) آیا از کاربری قبلی لپ تاپ آگاهی داشته‌اید؟ دوم) آیا تست‌های لازم را جهت آگاهی از سلامت لپ تاپ انجام داده‌اید؟ سوم) آیا قیمت لپ تاپ دست دوم مناسب است؟


7487


اگر از عملکرد لپ تاپی که انتخاب کرده‌اید راضی هستید و قیمت آن مناسب است، پاسخ سوال شما بله است. لپ تاپ دست دوم ارزش خرید دارد. اما همیشه به این سادگی نیست. خرید لپ تاپ دست دوم همواره با ریسک بالایی همراه است بهتر است به فکر تهیه لپ تاپ استوک باشید.


قبل از خرید لپ تاپ مهندسی به این نکات توجه کنید:


  1. حداقل سیستم مورد نیاز برای نرم افزارهایی که با آن کار می کنید
  2. میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید
  3. گرید لپ تاپ و سخت افزار لپتاپی که انتخاب می کنید


اگر هنوز نتوانسته‌اید مدلی مناسب برای خود پیدا کنید، توصیه می کنم از سایت آبیدر استوک بازدید کنید. ما در آبیدر استوک با بررسی تخصصی هر مدل نقاط ضعف و قوت آنرا مشخص کرده‌ایم تا شما عزیزان بتوانید به آسانی تصمیم بگیرید که کدام مدل مناسب کار شماست.


منبع: https://abidarstok.com/what-is-laptop-stock/


پایان رپرتاژ آگهی

سایپا با توجه به نیاز های کشور فعالیت‌های مناسبی انجام داده است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا