قیمت نرم افزار دندانپزشکی و عوامل موثر بر آن

قیمت نرم افزار دندانپزشکی مینادنت با توجه به مزایا و قابلیت های بسیاری که دارد بسیار مناسب و با صرفه است. به نوعی می توان گفت خرید این نرم افزار تخصصی و جامع از نظر اقتصادی به صرفه است. در واقع دندانپزشکان و صاحبان کلینیک با پرداخت هزینه ای مناسب به راحتی می توانند مطب و کلینیک خود را با این نرم افزار تخصصی و کاربردی مدیریت کنند.


قیمت نرم افزار دندانپزشکی مینادنت چگونه محاسبه می شود؟


یکی از دغدغه هایی که ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده است عدم اطلاع از قیمت نرم افزار دندانپزشکی می باشد. از آنجا که امروزه نرم افرازهای دندانپزشکی متعددی از سوی برندهای مختلف روانه باز شده اند، از این رو قیمت مدل های مختلف برندهای تولیدی با یکدیگر متفاوت است. نرم افزار دندانپزشکی مینادنت نسبت به برندهای مختلف از قیمت مناسب و کیفیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین نوع و مدل ارائه شده از دیگر فاکتورهای تعیین کننده قیمت این نرم افزار به شمار می آید.


در واقع افراد متناسب با نیاز خود می توانند از بین مدل های مختلف مدل مناسب را انتخاب و خریداری نمایند. از دیگر فاکتورهایی که بر روی قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار است نوسانات بازار ارز می باشد. در حالت کلی قیمت نرم افزار دندانپزشکی مینادنت در بازار نسبت به دیگر رقبای خود بسیار مناسب و به صرفه است. برای اطلاع از قیمت نرم افزار دندانپزشکی می توانید به سایت این مرکز مراجعه و قیمت ها را مشاهده و آنرا با قیمت برندهای دیگر مقایسه نمایید.


دانلود نرم افزار دندانپزشکی


قیمت نرم افزار دندانپزشکی مدل های مختلف


از آنجا که برند نام آشنای مینادنت مدل های مختلف نرم افزار دندانپزشکی را تولید و به بازار عرضه می کند، از اینرو قیمت این مدل های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد. در ادامه نگاهی مختصر بر این مدل های مختلف خواهیم داشت. نرم افزار مینادنت نسخه کامل کلینیک دو کاربر یکی از این محصولات عرضه شده توسط تیم حرفه ای مینادنت می باشد. این نرم افزار دندانپزشکی جامع و تخصصی از مزایا و قابلیت های بسیاری برخوردار است. یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار کاربردی گزارشات کامل حسابداری می باشد. همچنین امکان ثبت و معرفی نامحدود کادر درمانی از طریق این نرم افزار به بهترین شکل وجود دارد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار ثبت و معرفی سهم کارکرد پزشکان و دستیاران با تعیین تعرفه عمومی و تخصصی است. قیمت نرم افزار دندانپزشکی مینادنت نسخه کامل کلینیک دو کاربر نسبت به دیگر نرم افزارها بیشتر می باشد، چرا که از قابلیت ها و ویژگی های خاصی برخوردار است.

چهارراه تامین کسری بودجه، ورود ممنوع استقراض!
هم اکنون بخوانید


در ادامه بررسی قیمت نرم افزار دندانپزشکی با سیستم پیام کوتاه اینترنتی آشنا خواهیم شد. این سیستم از دیگر محصولات ارائه شده توسط گروه نام آشنای مینادنت می باشد. این سیستم به منظور یاد آوری نوبت، یاد آوری پرداخت اقساط، ملاحظات ویژه درمان، اطلاع رسانی ثبت پرونده به بیماران، پرداختی بیماران، ارسال تبریک به مناسبت ‌های مختلف و … مورد استفاده قرار می گیرد. نمایشگر تلفن به همراه دستگاه ۴ خط و سیستم ضبط مکالمات از دیگر محصولات عرضه شده توسط تیم نام آشنای مینادنت است. از طریق این سیستم امکان نمایش مشخصات تماس گیرنده به همراه ضبط صدا در پرونده بیماران به بهترین شکل وجود دارد.


56


 


(قیمت نرم افزار دندانپزشکی)


 


آشنایی با دیگر مدل های این نرم افزار تخصصی


در ادامه بررسی قیمت نرم افزار دندانپزشکی با دیگر محصولات عرضه شده توسط گروه مینادنت آشنا خواهیم شد. سامانه اطلاع رسانی صوتی از دیگر محصولات عرضه شده است. این سامانه به منظور پوشش بهتر به بیماران پیام های خاصی را ارسال می کند. اپلیکیشن اندروید یا ios از دیگر نرم افزارهای ارائه شده توسط مینادنت است. از قابلیت های این نرم افزار می توان به دارا بودن چارت تخصصی دندان، شبکه های اجتماعی، وقت دهی، امضاء بیمار، وقت دهی، معاینه تخصصی پریودنتال، تبدیل گفتار پزشک به متن، عکس های فتوگرافی و رادیوگرافی، دسترسی از هر جایی با استفاده از بستر اینترنت و … اشاره کرد.


 اثر انگشت و حضور و غیاب نیز از دیگر نرم افزارهای ارائه شده توسط تیم حرفه ای مینادنت است. از این سیستم در مطب و کلینیک به منظور کنترل تردد پرسنل داخلی استفاده می شود. همچنین از این سیستم در کلینیک ها برای گرفتن تعهد از بیمار نیز استفاد می گردد. در ادامه بررسی قیمت نرم افزار دندانپزشکی با سیستم حقوق و دستمزد که یکی دیگر از نرم افزارهای ارائه شده توسط مینادنت است، آشنا خواهیم شد. با این نرم افزار به راحتی می توان میزان حقوق پرسنل را بر اساس ورود و خروج، اضافه کار، مرخصی ساعتی و روزانه برآورد کرد.


آشنایی با دیگر مدل های ارائه شده توسط مینادنت


نسخه نویسی یا نسخه پیچی از دیگر نرم افزارهای مینادنت است. از طریق این نرم افزار می توان با سامانه نسخه نویسی تامین اجتماعی و خدمات درمانی در ارتباط بود. همچنین به منظور اتصال سیستم مالی و حسابداری به پوزهای بانکی به شکل هوشمند می توان از پوزبان استفاده کرد. پوزبان ها را می توانید به راحتی از گروه نام آشنای مینا دنت خریداری نمایید. از دیگر نرم افزارهای دندانپزشکی ارائه شده توسط مینادنت نرم افزار مینادنت نسخه کامل مطب دو کاربر است. از قابلیت های این نرم افزار دندانپزشکی جامع و تخصصی می توان به پذیرش و وقت دهی اشاره کرد. همچنین ارتباط با سنسورهای رادیوگرافی و عکس های درمانی از دیگر قابلیت های این نرم افزار به شمار می آید. چارت درمانی، انبار، لابراتوار، بیمه، گزارشات و … از دیگر قابلیت های این  نرم افزار دندانپزشکی  است.

احمدی: برخی مسئولان اولویت‌ها را تشخیص نمی‌دهند
هم اکنون بخوانید


57


(قیمت نرم افزار دندانپزشکی)


چرا نرم افزار دندانپزشکی مینادنت


شاید این سوال برای شما پیش بیاد که چرا نرم افزار دندانپزشکی مینادنت را انتخاب کنیم؟ این نرم افزار قابلیت های بسیاری را به دنبال دارد. با انتخاب این نرم افزار تخصصی به بهترین شکل می توان مطب و کلینیک خود را اداره کرد. همچنین قیمت نرم افزار دندانپزشکی مینادنت بسیار مناسب و به صرفه است. در واقع خرید این نرم افزار از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است. رضایت بیش از ۳۰۰۰ هزار کاربر نیز از دیگر دلایلی است که شما را به خرید این نرم افزار تخصصی و جامع ترغیب می سازد.


با یک انتخاب درست و اصولی و پرداخت هزینه ای مناسب می توانید این نرم افزار را از گروه نام آشنای مینادنت خریداری نمایید. همچنین این برند نام آشنا مدل های مختلف این نرم افزار را تولید و به بازار عرضه می کند. با نصب این نرم افزار تخصصی و جامع به هیچ نرم افزار جانبی خاصی نیاز نخواهید داشت. با انتخاب این نرم افزار به راحتی می توانید صندوق داری هوشمند را تجربه کنید. همچنین با داشتن نرم افزار تخصصی مینادنت به بهترین شکل قادر خواهید بود نوبت ها و پذیرش را مدیریت نمایید.


از دیگر قابلیت ها این نوع نرم افزار تخصصی ارتباط با بیمه می باشد. با این نرم افزار به خوبی می توانید تخفیف ها را برای بیماران و کاربران محاسبه کنید. بهتر است بدانید این نرم افزار جامع توسط متخصصان ایرانی در داخل کشور تولید شده است. این نرم افزار به دلیل داشتن قابلیت های بسیار توانسته بیش از ۶۶ درصد امکانات مورد نیاز کاربران را به بهترین شکل پوشش دهد. در حالت کلی قیمت نرم افزار دندانپزشکی مینادنت در کنار مزایا بسیاری که دارد بسیار مناسب و با صرفه است. با خرید این نرم افزار تخصصی و جامع به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد.


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا