دستگیری سارقان انبار سیگار

جانشین پلیس تهران از انهدام باند ۶ نفره سارقان به عنف از انبارهای پخش کالا در جنوب تهران خبر داد و گفت: اعضای این باند به ۳ فقره سرقت به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیارد ریال اعتراف کرده اند.


به گزارش ایلنا، سردار «حمید هداوند» در توضیح این خبر بیان داشت: پانزدهم خرداد ماه در پی وقوع سرقت به عنف از انبار نگهداری کالا واقع در خیابان «فدائیان اسلام»، بلافاصله کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه نهم پلیس آگاهی این فرماندهی در محل سرقت حاضر شدند.


وی عنوان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده سارقان، ۶ نفر بوده و با بستن دست و پای نگهبان انبار و استفاده از ۲ دستگاه خودروی خاور و نیسان که در انبار مستقر بوده ۷۰۰ کارتن سیگار به ارزش ۹۰ میلیارد ریال به همراه دی وی آر دوربین‌های مداربسته انبار را سرقت و متواری شده اند.


این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: با کشف سرنخ به جای مانده از صحنه جرم، هویت سرکرده باند و ۳ تن از سارقان شناسایی شد.


جانشین پلیس تهران ادامه داد: مخفیگاه اعضا در تهران شناسایی و در ۳ عملیات مستقل دستگیر شدند همچنین با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه سرکرده باند در «پاکدشت» شناسایی و با اخذ نیابت قضائی متهم که قصد فروش ۵۰ کارتن سیگار را داشت دستگیر و با توقیف اموال مکشوفه به پایگاه نهم پلیس آگاهی انتقال یافت.


سردار هداوند اظهار داشت: سرکرده باند ضمن اعتراف به جرم ارتکابی اظهار داشت، ۶۰۰ کارتن سیگار خارجی را با اجاره کردن انباری در «ورامین» دپو کرده است و الباقی سیگارها را در اختیار ۲ سارق دیگر از بابت قدرالسهم سرقت قرار داده است و آن‌ها با فروختن سیگارهای سرقتی ۲ دستگاه خودروی سواری دنا و ۴۰۵ خریداری و به غرب کشور گریخته اند.

شهروندان تهرانی از اتراق کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
هم اکنون بخوانید


این مقام ارشد انتظامی به کشف سایر اموال به سرقت رفته در ورامین اشاره کرد و در ادامه گفت: هر ۲ سارق متواری نیز در غرب کشور در یک عملیات ضربتی دستگیر و خودروهای خریداری شده نیز توقیف شد.


وی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، اعضای این باند به ۲ فقره سرقت مشابه دیگر از انبارهای بزرگ کالا در محدوده «شورآباد» شامل: ۱۵۴ دستگاه کولر گازی و تعداد ۸۱ دستگاه LCD در مجموع به ارزش ۶۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.


سردار هداوند در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات تکمیلی برای کشف سایر اموال مسروقه در دست اقدام است.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا