مدیرروستا: حق با مهدوی‌کیا است؛ او نمی‌تواند با آبروی خودش و فوتبال ملی بازی کند

علی اصغر مدیرروستا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره ناراحتی مهدی مهدوی‌کیا از وضعیت تیم امید اظهار داشت: باید جلسه‌ای درباره تیم امید بگذاریم و نکات فنی و مسائلی که می‌تواند به این تیم کمک کند را به فدراسیون بگوییم. به نظر من حق با مهدوی‌کیا است؛ چون باشگاه‌ها بازیکنان‌شان را در اختیار تیم امید نمی‌گذارند و این برای فوتبال ما خوب نیست. اگر قرار است به المپیک صعود کنیم باید تمهیداتی از سوی فدراسیون درباره‌ باشگاه‌ها صورت بگیرد تا آنها بازیکنان‌شان را در اختیار تیم امید بگذارند.

وی در واکنش به این موضوع که آیا از تصمیم مهدوی‌کیا برای انصراف از مسابقات بازی‌های اسلامی مطلع بوده است یا خیر؟ گفت: نه من در جریان نبودم. واقعاً اگر تیم‌مان ناقص است و نمی‌توانیم با تیم کامل به مسابقات برویم، تصمیم کادرفنی برای انصراف درست است، اما اگر فدراسیون می‌توانست تیم کامل یا حداقل ۷۰ تا ۸۰ درصد بازیکنان را در اختیار کادرفنی قرار دهد، این مسابقات تجربه خوبی برای کادرفنی و بازیکنان محسوب می‌شد. مهدوی‌کیا نمی‌تواند با آبروی خودش و فوتبال ملی بازی کند. او در فوتبال اعتباری برای خودش دارد و قرار نیست با تیم ۳۰،۴۰ درصدی در مسابقات شرکت کند.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا صحبتی با باشگاه‌ها برای همکاری با تیم امید داشته؟ تصریح کرد: آنطور که من با مهدوی‌کیا صحبت کردم، تعداد زیادی از بازیکنان را باشگاه‌های‌شان بازی نمی‌دهند. باید این همکاری از سوی باشگاه‌ها انجام شود، وقتی آنها از بازیکنان‌شان استفاده نمی‌کنند چه لزومی به این کار وجود دارد؟ اگر در این عدم همکاری عمدی وجود داشته باشد واقعاً بد است. باشگاه‌ها باید به تیم امید و مهدوی‌کیا کمک بیشتری کنند.

شیر با طعم بسته بندی!
هم اکنون بخوانید

مدیرروستا درباره بی‌توجهی فدراسیون فوتبال به شرایط تیم امید یادآور شد: باید این اهمیت را برای تیم‌های پایه قائل شویم، خصوصاً تیم امید که در حال آماده‌سازی برای المپیک است و باید همه امکانات در اختیارش باشد. بازی‌های کشورهای اسلامی می‌توانست بازی تدارکاتی برای ما باشد. با توجه به مشکلات زیادی که برای بازی‌های تدارکاتی داریم باید از این تورنمنت‌ها استفاده کنیم.

وی در این باره که به نظر می‌رسد بی توجهی‌ها مهدی مهدوی‌کیا را دلسرد کرده است، گفت: این موضوع خیلی ناراحت کننده است. مهدوی‌کیا با امید زیادی تیم را تحویل گرفت. فدراسیون نباید اجازه بدهد این اتفاق رخ بدهد؛ اگر مهدوی‌کیا هم برود و یک نفر دیگر بیاید باز هم همین اتفاقات تکرار می‌شود و دود آن در چشم فوتبال ما می‌رود. باید از مهدوی‌کیا حمایت و راهکاری برای رفع مشکلات اندیشیده شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا