برگزاری اولین دوره تخصصی آموزشی- فرهنگی دانشجویان بین‌المللی سراسر کشور

مدیر کل امور دانشجویان بین‌المللی سازمان امور دانشجویان گفت: اولین دوره تخصصی آموزشی- فرهنگی دانشجویان بین‌المللی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور ۲۲ لغایت ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.


به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، جعفر رازقی مدیر کل امور دانشجویان بین‌المللی سازمان امور دانشجویان درباره اولین دوره تخصصی آموزشی- فرهنگی دانشجویان بین‌المللی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور گفت: این دوره آموزشی و فرهنگی ویژه کلیه دانشجویان بین‌المللی دختر و پسر از سراسرکشور است که به همت اداره کل دانشجویان بین‌المللی سازمان امور دانشجویان و به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار خواهد شد. 


رازقی ادامه داد: دوره تخصصی آموزشی- فرهنگی دانشجویان بین‌المللی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور با هدف عمق بخشی به ارتباطات فرهنگی ملل در بستر فرهنگ غنی ایران اسلامی، توانمندسازی دانشجویان بین المللی و تعمیق، تحکیم و آشنایی بیشتر با گفتگوهای اعتقادی و فرهنگی معاصر از تاریخ ۲۲ مرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد. 


مدیر کل امور دانشجویان بین‌المللی با بیان اینکه بی‌شک برگزاری این دوره سبب رشد فکری و تقویت گفتمانی این دانشجویان می‌شود، اظهار کرد: دانشجویان بین‌الملل سرمایه‌های عظیم این کشور هستند بنابراین برنامه‌ریزی شده است در این دوره تخصصی علاوه بر فعالیت‌های آموزشی، برنامه‌های فرهنگی متنوعی نیز داشته باشیم. 


وی افزود: بازدید از شهرک‌های نوآوری، اماکن تفرج گاهی شهر تهران و تهران گردی، برنامه‌های زیارتی، مسابقات ورزشی و تفریحی و نشست‌های فرهنگی شبانه و بسیاری از برنامه‌های دیگر را نیز برای دانشجویان تدارک دیده‌ایم تا دانشجویان در تابستان از شور و نشاط ویژه‌ای برخوردار شوند.

دمشق با برگزاری دیدار بین اسد و اردوغان مخالفت کرد
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + شش =

دکمه بازگشت به بالا