حمل و نقل زائران اربعین با اتوبوس‌های شرکت واحد تهران

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران گفت: اتوبوس‌های تهران قرار است در مسیرهای ورودی به کشور عراق تا شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی، زائران اربعین را همراهی کنند.


به گزارش  ایلنا، بهرام نکاحی در ستاد اربعین شهرداری تهران از افزایش ظرفیت‌های امسال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد و گفت: تلاش ما این است که کاستی‌های موجود در کشور عراق برای تشرف زائران عزیز را پاسخ دهیم و رفاه حال هموطنان عزیز را برای سفر زیارت اربعین ارتقا بخشیم.


مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران از افزایش تعداد اتوبوس‌های امسال و بسیج امکانات فنی و نیروی انسانی متخصص جهت پشتیبانی عملیات خبر داد و گفت: این اتوبوس‌ها قرار است در مسیرهای ورودی به کشور عراق تا شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی زائران اربعین را همراهی کنند.


وی همچنین رایزنی‌ها با وزارت نفت برای تأمین سوخت اتوبوس‌ها را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: با توجه به گرمای شدید هوا، تدبیر شد تمامی اتوبوس‌ها امسال به سیستم سرمایش مجهز باشند.


بخش قابل توجهی از عملیات حمل و نقل زائران اربعین از اولین سال راهپیمایی جهانی زیارت اربعین با حضور ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران انجام گرفته و تمهیدات مختلفی برای رفاه بیشتر زائران امسال پیش بینی و فراهم شده است.


انتهای پیام/

کرونا در هند همچنان در اوج/ شمار مبتلایان از ۲۴ میلیون نفر گذشت
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا