افتتاح خانه کشتی روستای ارمو توسط چهره‌های نامدار کشتی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیین افتتاح خانه کشتی روستای «ارمو» شهرستان «دره شهر» استان ایلام با حضور حسن رحیمی، دارنده یک مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز کشتی آزاد جهان و نفر سوم المپیک و هادی حبیبی، قهرمان کشتی آسیا، رئیس سابق انستیتو، سرپرست و مربی سابق تیم ملی و جمعی از اهالی کشتی دوست استان ایلام برگزار شد.

هادی حبیبی در این مورد اظهار داشت: چند ماه پیش به همراه حسن رحیمی در قالب موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) جهت حمایت از چند خانواده به استان ایلام سفر کردیم و در بازدیدی که از سالن کشتی روستای ارمو داشتیم. با صحنه‌هایی مواجه شدیم که واقعاً جای تاسف داشت، سقف سالن که سوراخ بود، تشک‌ها و فضای محل تمرین هم اصلا استاندارد نبود و در مجموع شرایط برای انجام هر گونه فعالیت ورزشی مهیا نبود.

قهرمان پیشین کشتی آسیا افزود: در همین راستا با تدبیر رسول خادم، حمایت‌های مردم و خیرین و همراهی اهالی روستای ارمو، سالنی مجهزتر در اختیار کشتی گیران مستعد و آینده‌دار این منطقه قرار گرفت تا این عزیزان بتوانند بدون دغدغه و مشکل تمرینات خود را دنبال کنند.

موسسه فرهنگی هنری خادمین علی ابن ابیطالب(ع) توسط برخی کشتی‌گیران و ورزشکاران نامدار و عنواندار با مدیریت رسول خادم قهرمان جهان و المپیک و همراهی پرویز پرستویی، هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون در حال خدمت و کمک رسانی به هموطنان نیازمند و محروم است.

انتهای پیام/

استقبال خوب خارجی‌ها از مسابقات شمشیربازی نوروز
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا