اعلام محورهای مسدود در پی وقوع سیل/ افزایش تصادفات در ناوگان حمل و نقل بین شهری

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور اعلام کرد: برخی محورهای اصلی در ۶ استان و ۱۵ محور مواصلاتی در پی وقوع سیل در کشور همچنان مسدود هستند.


سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره محورهای مواصلاتی مسدود در پی وقوع سیل در کشور گفت: آزادراه تهران-شمال و کرج-چالوس، محور کن-امام زاده داود، محور شهداد-نهبندان، رفسنجان-انار، بابک-انار،  انار-یزد، انار مهریز در استان کرمان، سی سخت-پادنا در استان کهکیلویه و بویراحمد، محور پادنا-بیده در استان اصفهان، محور ایرانشهر-خیرآباد، ایرانشهر-مهرستان، دلگان-ایرانشهر و دلگان-زهکلوت در استان سیستان و بلوچستان همچنان مسدود است.


وی ادامه داد: همچنین نزدیک به ۱۵ محور فرعی در استان‌های جنوب شرقی مسدود است.


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور با اشاره به وضعیت ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی گفت: ترافیک در جاده‌های هراز و فیروزکوه روان و در آزادراه قزوین – کرج محدوده گلشهر و جاده شهریار – تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس سنگین گزارش شده است.


سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: براساس اعلام سازمان هواشناسی ادامه بارش باران در برخی از جاده های استان های اصفهان، سیستان و بلوچستان، فارس، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی، اصفهان، تهران، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کرمان، گلستان و یزد گزارش شده است.


وی ادامه داد: در چند روز اخیر وضعیت تصادفات در ناوگان حمل و نقل بین شهری مسافربری و باری افزایش یافته است.


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور خاطرنشان کرد: به تمام رانندگان به خصوص رانندگان اتوبوس‌های بین شهری توصیه می کنیم در این شرایط با سرعت مطمئنه که پایین از حد سرعت مجاز است رانندگی نمایند. با توجه به افزایش لغزندگی سطح جاده ها رعایت احتیاط بیشتر و حفظ فاصله بیشتر با خودرو جلویی برای جلوگیری از وقوع تصادفات حایز اهمیت است. در چنین شرایطی زمان سفرها قطعا افزایش پیدا می کند و رانندگان بایستی از قبل سفر، پیش بینی زمان بیشتر برای رسیدن به مقصد داشته باشند و از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.

ارائه ۸۰ هزار خدمت درمانی در سرزمین وحی/ حال عمومی زائران ایرانی خوب است
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − شش =

دکمه بازگشت به بالا