معرفی برترین‌های مسابقات قایقرانی قهرمانی دانشجویان کشور و انتخابی تیم ملی آقایان

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی دانشجویان و انتخابی تیم ملی آقایان صبح امروز(سه‌شنبه – ۴ مرداد ماه) در دریاچه آزادی برگزار شد.

در این رقابت ورزشکارانی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کردستان، آزاد بوئین‌زهرا، رجائی، آزاد یادگار، رازی کرمانشاه، آزاد ماهشهر، قائم، آزاد بندرانزلی، شهید بهشتی، آزاد چالوس و فنی اردبیل حضور دارند.

در این رقابت‌ها قایقرانان در مواد کایاک و کانو و در مسافت ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ متر رقابت کردند.

در رقابت فینال کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر پوریا شریفی از دانشگاه رجایی با زمان ۴:۰۰٫۹۷۰ دقیقه، ابوالفضل درجزی از دانشگاه آزاد یادگار با زمان ۴:۰۴٫۹۴۰ دقیقه و امید قنواتی از دانشگاه آزاد ماهشهر با زمان ۴:۳۲٫۶۱۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

در مسابقه فینال کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر محمدنبی رضایی از دانشگاه قائم با زمان ۴:۰۱٫۴۶۰ دقیقه اول، محمدسینا شکوری از دانشگاه آزاد بندرانزلی با زمان ۴:۲۶٫۶۳۰ دقیقه و کمیل خزایی از دانشگاه آزاد چالوس با زمان ۵:۰۵٫۸۵۰ دقیقه دوم و سوم شدند.

در مسابقه کایاک یکنفره ۵۰۰ متر پوریا شریفی از دانشگاه رجایی با زمان ۱:۴۸٫۵۷۰ دقیقه، تارخ طالبی از دانشگاه شهید بهشتی با زمان ۱:۵۶٫۰۲۰ دقیقه و سارو باوانی از علوم پزشکی کردستان با زمان ۲:۰۶٫۸۴۰ دقیقه مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

در مسابقه کانوی یکنفره ۵۰۰ متر محمدنبی رضایی از دانشگاه قائم با زمان ۱:۵۱٫۴۱ دقیقه، محمدسینا شکوری از دانشگاه آزاد بندرانزلی با زمان ۲:۰۶٫۴۰ دقیقه و کمیل خزایی از دانشگاه آزاد چالوس با زمان ۲:۱۷٫۶۶ دقیقه اول تا سوم شدند.

در مسابقه کایاک یکنفره ۲۰۰ متر پوریا شریفی از دانشگاه رجایی با زمان ۳۷٫۷۸۰ ثانیه، ابوالفضل درجزی دانشگاه آزاد یادگار با زمان ۴۰٫۰۳۰ ثانیه و تارخ طالبی از دانشگاه شهید بهشتی با زمان ۴۰٫۳۲۰ ثانیه اول تا سوم شدند.

اباذری: با وجود شکستگی استخوان کف دست در انتخابی خواهم بود/ بزرگترین انگیزه‌ام کسب طلای بازی‌های آسیایی است
هم اکنون بخوانید

در مسابقه کانوی یکنفره ۲۰۰ متر محمدنبی رضایی از دانشگاه قائم با زمان ۴۰٫۸۳۰ ثانیه، محمدسینا شکوری از دانشگاه آزاد بندرانزلی با زمان ۴۵٫۶۶۰ ثانیه و کمیل خزایی از دانشگاه آزاد چالوس با زمان ۴۸٫۷۶۰ ثانیه مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

در پایان مسابقات مراسم اختتامیه و توزیع مدال با حضور دکتر علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، دکتر هادی بشریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، دیگر مسئولان ورزشی و دانشگاهی، مربیان و ورزشکاران برگزار شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا