امکان ثبت‌نام مجدد آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی فراهم شد

امکان ثبت نام مجدد آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ فراهم شد.


به گزارش ایلنا، پیرو اطلاعیه‌های مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲ و ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ و ۱۴۰۱/۴/۳۰ و به منظور مساعدت با افراد جا مانده از ثبت نام آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱، مقرر شد براساس شرایط زیر زمان مجددی برای آزمون عملی این رشته (آقایان در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ و خانم‌ها در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۸) پیش بینی شود: 


۱- افرادی که از تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۵ لغایت ۱۴۰۱/۴/۱۱ موفق به ثبت نام در آزمون عملی نشده اند، می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ نسبت به ثبت نام خود از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند. 


۲- افرادی که از تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۵ لغایت ۱۴۰۱/۴/۱۱ در آزمون عملی ثبت نام نمودند ولی به هر دلیلی در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ موفق به شرکت در آزمون عملی نشده اند، می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ نسبت به ثبت نام مجدد خود از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان سنجش اقدام نمایند. 


۳- در صورتی که فردی در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ در آزمون عملی شرکت نموده و برای شرکت در آزمون عملی مجدد (در روزهای ۲۷ یا ۱۴۰۱/۵/۲۸) نیز ثبت نام و در آزمون عملی این مرحله هم شرکت نماید، منحصراَ نمره آزمون عملی مرحله اول (آزمون مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۰۲) برای وی ثبت خواهد شد و نمره کسب شده وی برای آزمون مرحله دوم باطل شده و هزینه پرداختی او نیز مسترد نخواهد شد. 

تأثیر خشکسالی‌ها در شور شدن آب کارون
هم اکنون بخوانید


۴- محل برگزاری آزمون عملی با توجه به آمار متقاضیان در یک یا چند استان مشخص و در اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. 


۵- آزمون عملی مجدد برای متقاضیان براساس زمان اعلام شده در این اطلاعیه برگزار می‌شود و متقاضیان می‌بایست طبق برنامه زمانی اعلام شده در آزمون عملی شرکت نمایند. کارت شرکت در آزمون عملی در حوزه‌های برگزاری آزمون عملی (مندرج در اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۵/۲۳) تحویل متقاضیان خواهد شد. 


تذکر بسیار مهم: آزمون عملی رشته علوم ورزشی به هیچ وجه مجدداً قابل تمدید و یا تکرار نخواهد بود. 


نحوه اقدام برای ثبت نام در آزمون عملی: 


گام اول: پرداخت مبلغ ۱/۰۵۰/۰۰۰ (یک میلیون و پنجاه هزار) ریال (معادل یکصد و پنج هزار تومان) به صورت اینترنتی به وسیله کارتهای بانکی عضو شتاب از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان از تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۰۶. 


گام دوم: ثبت علاقمندی به رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در سامانه موجود در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان از تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۰۶. 


گام سوم: پرداخت هزینه انجام معاینه پزشکی و تست‌های سلامت و تندرستی مبلغ ۱/۰۴۰/۰۰۰ (یک میلیون چهل هزار ریال)، از طریق درگاه پژوهشگاه تربیت بدنی به نشانی www. ssrc. ac. ir از تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۱۹. 


تذکر مهم: در صورتی که داوطلبی مراحل فوق را بصورت کامل انجام ندهد ثبت نام وی در آزمون عملی کامل نخواهد بود و کارت آزمون عملی برای ایشان صادر نمی‌گردد. لذا داوطلبان لازم است دقت بالایی را برای انجام تمام مراحل به کار گیرند.

امکان سفر ارزان برای ایرانیان علاقمند به جام جهانی/ برقراری پرواز شاتل میان ایران و قطر/ توافق تهران و دوحه بر سر قیمت بلیط رفت و برگشت حداکثر ۱۵ میلیون تومانی
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − دو =

دکمه بازگشت به بالا