حکیم: تلاش می‌کنیم دیدگاه‌ نیروهای سیاسی عراق را نزدیک و بحران‌ها را مهار کنیم

رهبر جریان حکمت ملی عراق با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که تلاش این نهاد این است که دیدگاه‌های گروه‌ها و جریان‌های سیاسی عراق را به هم نزدیک و بحران‌های کشور را مهار کند.


به گزارش ایلنا به نقل از بغداد الیوم، «سیدعمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که تلاش این نهاد این است که دیدگاه‌های گروه‌ها و جریان‌های سیاسی عراق را به هم نزدیک و بحران‌های کشور را مهار کند.


حکیم امروز -یکشنبه- با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که شکل‌گیری و آغاز به کار جریان حکمت ملی عراق نتیجه طبیعی تحولات سیاسی و اجتماعی و نیاز به کنش سیاسی نهادین و برآمده از واقعیت‌ها برای بر عهده گرفتن مسئولیت و بیان مطالبات ملت عراق و دفاع از حقوق و آزادی‌های آنان بود.


رهبر جریان حکمت ملی عراق در همین راستا بر ایمان عمیق به این پروژه و اهتمام به اینکه این جریان کاملا ملی و پذیرای همه طیف‌های ملت به دور از هرگونه تفرقه و به حاشیه راندن و قطب‌سازی باشد تأکید کرد و گفت که جریان حکمت ملی در این مدت کوتاه موفقیت‌های مهمی را رقم زده است.


وی با تجدید عهد با ملت عراق ، تصریح کرد: «جریان حکمت ملی صدای بلند مظلومان و محرومان خواهد ماند و در همه اقدام ها و برنامه‌ها و تحرکاتش از رسالت شهید محراب آیت الله ‌سیدمحمدباقر حکیم‌ فاصله نخواهد گرفت.»


حکیم همچنین تصریح کرد که پروژه جریان حکمت ملی اعتدال و میانه‌روی و حفظ فاصله برابر از همگان است و نسبتش با دیگر نیروهای سیاسی را بر اساس نسبت‌شان با پروژه ملی و منافع ملی عراق تعیین می‌کند.

ابراز تردید اوکراین نسبت به وعده روسیه برای کاهش شدت حملات
هم اکنون بخوانید


 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا