ایجاد رعب و وحشت با سلاح ساچمه ای

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ عامل اصلی رعب و وحشت در محله تجریش خبر داد و گفت: از متهمان یک قبضه کلت کمری ساچمه‌ای کشف شد.


سرهنگ «محمدباقر قدم زاده» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد رعب و وحشت و تهدید با سلاح در باغ فردوس محله تجریش سریعا برای رسیدگی موضوع تیم عملیات کلانتری ۱۰۱ تجریش به محل اعزام شدند.


وی با بیان اینکه ماموران در محل حاضر و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد دو نفر جوان با در دست داشتن سلاح کلت کمری اقدام به ایجاد رعب و وحشت و تهدید شهروندان در باغ فردوس محله تجریش می‌کنند که در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی هر دو متهم در انتهای پارک شناسایی شدند.


سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر دو متهم دستگیر و در بررسی اولیه از متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری ساچمه‌ای کشف شد که متهمان ۲۰ساله به جرم خود و ایجاد رعب و وحشت در بوستان فردوس برای شهروندان معترف شدند.


سرهنگ قدم زاده با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهد شد در پایان خاطر نشان کرد: متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.


 


انتهای پیام/

ویروس آنفلوآنزا می‌تواند باعث حمله قلبی شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دو =

دکمه بازگشت به بالا