افتتاح مرکز تخصصی درمان‌ سرطان توسط پژوهشگاه سرطان معتمد

وی خاطرنشان کرد: در این راستا، پژوهشکده سرطان معتمد با راه‌اندازی دپارتمان  توسعه فناوری درمان‌های نوین (ATMP)، مسیری امیدبخش را در درمان سرطان‌های پیشرفته و صعب‌العلاج در کشور ترسیم کرده است.    
این دپارتمان با جذب برترین محققان و فناوران حوزه ATMP با گرایش‌های ایمنی‌شناسی، ویروس‌شناسی و علوم سلولی کاربردی و تشکیل  هیات بورد متخصصان بالینی متشکل از زبده‌ترین متخصصین آنکولوژی و جراح سرطان، همگام با پیشرفته ترین مراکز پژوهشی جهان، چندین پروژه جامع راهبردی در حوزه ژن درمانی- ویروس درمانی سرطان و ایمنی درمانی سلولی را تعریف و اجرا کرده است.

به گفته صرامی فروشانی با توجه به اهمیت هم افزایی توانمندی‌ها و گسترش همکاری‌های مشترک تحقیقاتی در این حوزه، دپارتمان ATMP پژوهشکده همچنین همکاری گسترده‌ای را با مراکز معظم علمی کشور به ویژه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و دانشگاه علوم پزشکی تهران شکل داده است.

رییس پژوهشکده سرطان معتمد تصریح کرد: از تازه‌ترین اقدامات پژوهشکده به عنوان قطب درمانهای نوین سرطان در کشور، راه‌اندازی مرکز ATMP و آزمایشگاه سطح سوم‌ ایمنی زیستی (BSL3) برای کار با عوامل زیستی پرخطر است که ان‌شاءالله مردادماه امسال همزمان چهل دومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

ساخت قطعات اپتیکی با سامانه ایرانی ممکن شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + دو =

دکمه بازگشت به بالا