استفاده مجدد ژاوی از دیونگ در خط دفاعی/ پیام واضح باشگاه بارسلونا به هافبک هلندی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا در حالی صبح امروز (یکشنبه – به وقت تهران) موفق شد در تور پیش‌فصل آمریکا و در دیداری دوستانه رئال مادرید را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد که ژاوی هرناندس به مانند برتری ۶ بر صفر بارسا مقابل اینتر میامی، برای دومین بازی متوالی فرنکی دیونگ را در پست مدافع میانی به بازی گرفت. باشگاه منچستریونایتد مشتری اصلی این هافبک هلندی است و توافقاتی هم بین دو باشگاه صورت گرفته اما خود این بازیکن به دنبال ماندن در بارسلونا است.

ژاوی هرناندس سرمربی بارسلونا پس از برتری تیمش در ال‌کلاسیکوی پیش‌فصل در خصوص استفاده از هافبک ۲۵ ساله‌اش در خط دفاعی بارسلونا برای دومین بازی متوالی گفت: بازی کردن او به عنوان یک مدافع میانی به معنای دادن پیامی به او نیست. ما می‌خواهیم مسئولیت‌های دفاعی در تیم را (بین بازیکنان) تقسیم کنیم. فرنکی بازیکن مهمی برای ما است.

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا که در تور پیش‌فصل این تیم را همراهی می‌کند، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «‌ESPN» درباره آینده حرفه‌ای هافبک هلندی این تیم اظهار داشت: فرنکی بازیکن ما است و ما او را خیلی دوست داریم. ما چند پیشنهاد بابت دیونگ دریافت کرده‌ایم، اما تا به این لحظه هیچکدام از آنها را نپذیرفته‌ایم چون می‌خواهیم با فرنکی صحبت کنیم و دقیقاً بدانیم که او چه می‌خواهد. ما باید برخی جنبه‌های وضعیت او را روشن کنیم.

آلبرت روگه خبرنگار اسپانیایی شاغل در رسانه «رلوو» اسپانیا هم درباره استفاده ژاوی از دیونگ در خط میانی، نوشت: «دومین بازی متوالی که فرنکی دیونگ به عنوان مدافع میانی برای بارسلونا بازی کرد. پیام ژاوی و باشگاه کاملاً واضح است!».

استراتژی جدید پلیمری‌ها برای ورود به بازار آفریقا
هم اکنون بخوانید

فرنکی دیونگ که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد، تاکنون در ۱۳۹ بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار ۱۳ گل زده و ۱۷ پاس گل را از خود بر جا گذاشته است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − ده =

دکمه بازگشت به بالا