برگزاری مجمع عمومی فدراسیون جودو/ ۳ عضو هیئت رئیسه این فدراسیون مشخص شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون جودو صبح امروز (چهارشنبه) در سالن استاد فارسی، در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، فضل‌الله باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، آرش فرهادیان سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش و سایر اعضای مجمع در این نشست حضور داشتند.

در این مجمع، انتخابات برای معرفی سه عضو هیئت رئیسه انجام شد که بر این اساس، تکتم بیدل با ۳۴ رأی به عنوان کارشناس خبره بانوان، شاهین امیرعظیمی با ۳۲ رأی به‌عنوان نماینده باشگاه‌ها و عباس سلگی با ۲۳ رأی به‌عنوان نماینده هیئت‌های استان‌ها انتخاب و معرفی شدند.

مسئول سامانه ملی جودو در این مجمع، توضیحاتی را درباره این سامانه و سایر موارد ارائه کرد.

پولادگر هم در مجمع فدراسیون جودو اظهار داشت: به همه اعضای مجمع خداقوت می‌گویم. در موضوع بدهی مالیاتی، یک اتفاق عجیب و ظالمانه در حق فدراسیون‌ها رخ داد. هنوز جوابی پیدا نکرده‌ام که چرا سال‌ها در این باره سکوت بوده و یکباره به آن ورود شده است. سال‌ها مجامع سالیانه برگزار شده و مشخص نیست چرا در سال‌های گذشته به این مسئله رسیدگی نمی‌شد. فدراسیون‌ها از پرداخت مالیات معاف هستند، اما این بحثی است که فدراسیون‌ها با آن مواجه شده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: البته رقم مالیات فدراسیون جودو در مقایسه با سایر فدراسیون‌ها کم است و باید شرایطی فراهم شود که با انجام کارها و مشورت‌های مربوطه، ان‌شاءالله در مجمع بعدی صحبتی در این باره نباشد. به نظرم جودوی ایران قابلیت کسب مدال در المپیک را دارد و این حق جودوی ایران نیست. این رشته در المپیک سیدنی تا آستانه کسب مدال پیش رفت.

محمدی‌راد: امیدوارم سپاهان با مربی و تفکر جدید به اهدافش برسد/ علاقه زیادی به شیوه کار هینن دارم
هم اکنون بخوانید

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه جودو دچار بدشانسی شده است، گفت: این رشته رزمی و باقدمت شایسته آن است که یک مدال در بزرگ‌ترین آوردگاه ورزشی جهان یعنی المپیک بگیرد و باید تلاش شود تا این اتفاق در المپیک پیش‌رو رخ بدهد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 7 =

دکمه بازگشت به بالا