۲۰ شرکت در شیراز مجوز افتا گرفتند

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمید سلیمان پور سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: سازمان فناوری اطلاعات ایران بر اساس اسناد و راهبردهای ملی، از جمله سند راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات «سند افتا» و قوانین مصوب در قالب برنامه‌های پنج‌ساله توسعه، به منظور حمایت و گسترش خدمات امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات در کشور و برنامه­ ریزی در زمینه به‌کارگیری بهینه ظرفیت­های ملی و ساماندهی شرکت‌های توانمند در ارایه خدمات افتا به ارزیابی و صدور پروانه فعالیت در حوزه افتا اقدام کرده است.
وی افزود: تاکنون ۲۰ مجوز افتا برای شرکتهای فعال استان فارس در این حوزه صادر شده که در زمینه های مدیریتی، عملیاتی، فنی و خدمات آموزشی است.
سلیمان پور تصریح کرد: یک شرکت در حوزه مدیریتی، ۱۶ شرکت در حوزه عملیاتی، دو شرکت در حوزه فنی و یک شرکت استان فارس نیز در حوزه آموزشی مجوز افتای خود را دریافت کرده اند.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: شرکت های مذکور مجاز به ارایه خدمات مرتبط به فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستگاه های اجرایی استان هستند و پروانه های فوق مطابق چارچوب های تعریف شده توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران و مرکز مدیریت راهبردی افتای کشور صادر می شود.

انتهای پیام/

فیلترینگ گسترده سایت‌های فروش قرص‌های سقط جنین در راه است؟
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 4 =

دکمه بازگشت به بالا