درخواست‌ها و شکایات مردمی از طریق سامانه سامد رسیدگی شد

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جهانگیر اسدی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با هدف پاسخگویی به سوالات، درخواست ها و شکایات مردمی از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در استانداری کرمان حضور یافت.
وی بررسی و پیگیری شکایات در حوزه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات اعم از تلفن ثابت، سیار، اینترنت و دفاتر پیشخوان خدمات دولت را از اولویت‌ها و وظایف کلان اداره کل برشمرد و گفت: با هدف احقاق حقوق مردمی همه شکایات واصله از طریق سامانه پاسخگویی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات(۱۹۵)، سامد، سایت اداره کل و همچنین شکایات و درخواست‌های حضوری مردمی از طریق مکاتبه و تلفنی رصد و پیگیری می‌‌‌شوند.
این گفت‌وگو با ثبت تعداد ۱۰ مورد درخواست و شکایت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوع پوشش تلفن همراه و دسترسی به اینترنت پرسرعت به مدت یک ساعت و سی دقیقه پایان یافت و شکایات ثبت شده نیز به منظور رسیدگی و رفع مشکل به کارشناسان و واحدهای تابعه ارجاع شد.

انتهای پیام/

امکان نظرسنجی از محتوای کتاب‌های درسی به صورت برخط فراهم شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 4 =

دکمه بازگشت به بالا