دستگیری سارق حرفه‌ای قاپ زن توسط تیم واکنش سریع پلیس آگاهی

پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت سارق حرفه‌ای محدوده بازار تهران توسط تیم واکنش سریع پلیس آگاهی خبر داد و گفت: سارق در اعترافاتش به ۱۰۰ فقره سرقت موبایل قاپی معترف شد.


به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه «علی ولیپور گودرزی» گفت: بیستم تیرماه امسال بدنبال وقوع سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان در محدوده بازار تهران توسط راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت طرح هندا موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام که به بلافاصله مراتب به تیم واحد واکنش سریع پلیس آگاهی اطلاع داده شد.


وی افزود: تیم گشت موتورسوار واکنش سریع با حضور به موقع و انجام گشت زنی هدفمند در محدوده جرم، سارقان را شناسایی و متهمان که با مشاهده پلیس در حال فرار بودند با انجام عملیات تعقیب و گریز راکب دستگیر و موتورسیکلت نیز توقیف شد.


این مقام انتظامی پلیس پایتخت تصریح کرد: در بازرسی بدنی صورت گرفته از سارق جوان تعداد ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه، ۲۰ میلیون ریال وجه نقد و یک قبضه سلاح سرد کشف شد.


رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: در تحقیقات بعمل آمده متهم به ۱۰۰ فقره سرقت به اتفاق همدست دیگرش در محدوده‌های بازار و جنوب تهران معترف شد و اظهار داشت: ما با پرسه زنی در محدوده‌های بازار تهران با شناسایی سوژه‌ها در یک چشم به هم زدن گوشی گرانقیمت شهروندان را سرقت و متواری می‌شدیم سپس مال مسروقه را قیمت نازلی به مالخر می‌فروختیم و پول حاصله را صرف خوشگذرانی می‌کردیم.


سرهنگ گودرزی در پایان گفت: با توجه به دستگیری سارق و اعتراف وی به سرقت تحقیقات در جهت دستگیری همدست وی و کشف سرقت‌های احتمالی در این رابطه ادامه دارد.

فرونشست زمین؛ تهدیدی خاموش اما جدی
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا