«وقت چیغ انار» به ملبورن می‌رود

فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» در هفتادمین جشنواره‌ی فیلم ملبورن شرکت می‌کند.


به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» ساخته‌ی گراناز موسوی در هفتادمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم ملبورن در بخش سینمای استرالیا به روی پرده خواهد رفت. 


این فیلم سینمایی محصول مشترک افغانستان، استرالیا، ایران و هلند است و تاکنون در رویدادهای معتبر سینمایی بسیاری همچون اسکار، آسیاپاسیفیک، سائوپولو، سیدنی، توکیو، شب‌های سیاه تالین و … حضور موفق داشته است.


در این جشنواره که در تاریخ ۴ تا ۲۱ اوت (۱۳ تا ۳۰ مرداد) برگزار می‌شود، گراناز موسوی، بهیر وردک، کریستین ویلیامز و شون میلر به عنوان عوامل فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» حضور خواهند داشت.


 نویسندگی و کارگردانی فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» توسط گراناز موسوی انجام شده و تهیه‌کنندگی آن‌ را بهیر وردک، گراناز موسوی، کریستین ویلیامز و مرضیه وفامهر به طور مشترک برعهده داشته‌اند. همچنین پخش بین‌المللی فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» توسط محمد اطبایی (مستقل‌های ایران) صورت گرفته است.


در جشنواره‌ی فیلم ملبورن، علاوه بر فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» آثار دیگری از فیلمسازان ایرانی نیز در بخش‌های مختلف حضور دارند. فیلم سینمایی «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی در بخش سینمای آفریقا و خاورمیانه، «جاده خاکی» به کارگردانی پناه پناهی در بخش پیشگامان (Headliners)، مستند «من سعی می‌کنم فراموش کنم» به کارگردانی پگاه آهنگرانی و محصول مشترک ایران و جمهوری چک و «مجموعا» از محمدرضا فرزاد محصول مشترک ایران، آلمان و لهستان در بخش مستند کوتاه و «نظربازی» ساخته مریم تفکری در بخش فیلم‌های کوتاه تجربی از دیگر آثار ایرانی شرکت کننده در این جشنواره هستند.

جشنواره فجر برای رادیو تئاتر فراخوان داد
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − دو =

دکمه بازگشت به بالا