رأفت: اسکوچیچ را خرد کردیم و کُشتیم/ دوست ندارم دایی بسوزد

پایان رأفت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برکناری اسکوچیچ توسط کمیته فنی و اینکه هیئت فدراسیون فوتبال این تصمیم را قطعی نمی‌داند، عنوان کرد: کمیته فنی هیچ وقت سرخود جلسه نمی‌گذارد و اگر هم تصمیمی گرفته شده قطعاً با هماهنگی فدراسیون بوده است. از مواضع اعضای کمیته فنی و فدراسیون تعجب می‌کنم و این موضوع خیلی عجیب است که هر کدام از آنها یک حرف می‌زند و وزارت ورزش هم حرفی دیگر.

وی افزود: ۴ ماه به شروع جام جهانی مانده و زمان مناسبی برای تغییر سرمربی نیست. مسئله مهمتر نوع رفتاری است که با اسکوچیچ داشتیم. اسکوچیچ را برکنار نکردیم بلکه او را خرد کردیم و کُشتیم. همین رفتارها باعث می‌شود که مربیان باشگاهی خودمان هم مورد احترام قرار نگیرند و این برای فوتبال ایران اصلاً خوب نیست. ادعا داریم ایرانی هستیم و فرهنگ داریم، پس این چه برخوردی است که با سرمربی تیم ملی انجام دادیم.

رأفت تصریح کرد: اگر اسکوچیچ صلاحیت ندارد پس چرا او را انتخاب کردیم و حالا چرا پای امضا و تعهدمان نمی‌مانیم. اگر احساس می‌کنید کادر فنی تیم ملی ضعیف است، می‌توانید این کادر را تقویت کنید نه اینکه در فاصله ۴ ماه مانده به شروع جام جهانی سرمربی را تغییر دهید. با این نوع مدیریت‌تان کاری کردید که بازیکنان تیم ملی را به جان هم انداختید و اعصاب مردم را با این همه مشکل اقتصادی خرد کردید. کجای دنیا سراغ دارید که بازیکن تیم ملی در مورد سرمربی حرف بزند؟ ما وقتی بازی می‌کردیم جرأت نداشتیم به صورت سرمربی نگاه کنیم.

خداحافظی پریسا جهانفکریان از ایران/ دومین وزنه‌بردار هم رفت
هم اکنون بخوانید

مهاجم پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: تصمیمی که در مورد سرمربی تیم ملی گرفته شده منطقی نیست و سرمربی جدید هم زمانی در اختیار ندارد که بخواهد تیم را برای جام جهانی آماده کند.

وی گفت: اگر زمان کافی را در اختیار داشتیم علی دایی را بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی می‌دانستم ولی زمان کم است و دوست ندارم شخصیتی مثل دایی سوخته شود.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا