نیروی زمینی ارتش در زمینه جهاد تبیین پیش‌قدم است

امیر سرتیپ حیدری در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر گفت: ما در حوزه جهاد تبیین پیشقدم‌ هستیم و هیأت جهاد تبیین را تشکیل دادیم و ۹ همایش استانی را در این راستا برگزار کردیم تا آنچه مطابق اراده و مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی است در سطح نیرو ایجاد کنیم


به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در دوازدهمین جشنواره مالک‌اشتر که صبح امروز (چهارشنبه) در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در سطح نیرو‌های مسلح اظهارداشت: ولی امر مسلمین جهان در اواخر سال گذشته جهاد تبیین را به‌عنوان فریضه‌ای فوری، قطعی و همگانی بیان کردند که همه باید در راستای تحقق این فریضه تلاش کنیم.


وی افزود: ما در نیروی زمینی سه اصل ولایت مداری عدالت محوری و شایسته سالاری را در رأس امور خود قرار دادیم و تلاش می‌کنیم تا آنچه که رهبری اراده فرموده‌اند در نیروی زمینی تحقق یابد.


فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: ما در حوزه جهاد تبیین پیشقدم‌ هستیم و هیأت جهاد تبیین را تشکیل دادیم و ۹ همایش استانی را در این راستا برگزار کردیم تا آنچه مطابق اراده و مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی است در سطح نیرو ایجاد کنیم.


وی خاطرنشان کرد: ما همچنین اصل تببین جایگاه ولایت در نظام جمهوری اسلامی را در سطح نیرو مورد توجه قرار دادیم و امروز اصل با افتخار اصل ولایت فقیه را صراط مستقیم می‌دانیم و در این مسیر با قدرت گام برمی‌داریم.


امیرسرتیپ  حیدری اضافه کرد: اگر امروز نیروی زمینی موفقیت‌هایی داشته که با ارزیابی‌های منصفانه اشراف فرمانده معظم کل قوا توانسته به جشنواره سطح یک راه پیدا کند رمزش معطوف شدن در تلاش برای تحقق منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است. ما اساس کار را بر لبیک به ایشان قرار دادیم. در واقع هدف از اجرای طرح‌های لبیک در نزاجا، صرفا این است که اوامر فرمانده معظم کل قوا باید در نیروی زمینی جاری و ساری شود.

وزیر بهداشت: اعتراضات به حق است
هم اکنون بخوانید


فرمانده نیروی زمینی ارتش یادآور شد: ۳۰ طرح لبیک را امروز به‌عنوان فروع فرماندهی ایجاد کردیم و معتقدیم همین فروعات هستند که اگر درست اجرا شوند اصول را به نتیجه می‌رساند.


وی عنوان کرد: ما در وهله نخست تغییر در ساختار نیروی زمینی ارتش را در راستای چابک‌سازی نیرو‌ها در دستور کار خود قرار دادیم و تلاش کردیم تا نیروی زمینی از حالت گستردگی و پراکندگی خارج شده و به یگان‌های متحرک هجومی و واکنش سریع تبدیل شود.


امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه کارآمد کردن یگان‌ها مطابق با نیاز عملیاتی از دیگر اهداف تغییر ساختاری در نیروی زمینی ارتش است، افزود: امروز ساختار عوض شده و در تلاش هستیم تا سلاح و تجهیزاتمان نیز مطابق با تغییر ساختاری ارتقا یابد و بر همین اساس نیز به سمت سلاح‌های دور زن و دقیق زن در حال حرکت هستیم.


فرمانده نیروی زمینی گفت: پس از اصلاحات در حوزه ساختاری و تسلیحاتی به سمت ساخت و نوسازی اماکن سازمانی و پادگانی آمده‌ایم. ۲۳ هزار منزل سازمانی را نیز باید تکمیل و تحویل نیرو‌ها دهیم.امروز در ۵۲ نقطه کشور در حال ساخت و ساز هستیم و ۴ هزار واحد سازمانی را ساخته و ۱۱ هزار واحد دیگر را تا پایان سال می‌سازیم؛ امسال با یک برنامه‌ریزی درست سراغ احداث خانه شخصی رفتیم و برنامه ریزی کرده‌ایم تا در گستره ایران بزرگ، خانه شخصی را بسازیم و بعد در اختیار نیرو قرار دهیم و این در جهت ارج نهادن به منزلت و شأن کارکنان است.


ابراز نگرانی ایران از تشدید خشونت‌ها در افغانستان/ ‌در تماس مستمر با سرکنسولگری کشورمان در هرات هستیم
هم اکنون بخوانید

وی تصریح کرد: امروز نیروی زمینی برای دفع هر خطر و تهدید در هر سطح و مقیاسی آمادگی دارد و این توانمندی را در رزمایش فاتحان اخیر نشان دادیم.


امیر  سرتیپ حیدری ادامه داد: امروز بالگرد‌های ما از قدرت ناوبری و مقابله به مثل در شب برخوردارند و برد آتش ما تا شعاع ۲۰ کیلومتری افزایش یافته است.


فرمانده نیروی زمینی در پایان گفت: امروز قدرت زرهی ما انباشته شده و تانک‌های ما بازآماد شده و آماده نبرد هستند و توپخانه ما نیز آماده است. قدرت توپخانه ما امروز بالاترین قدرت را در سطح خاورمیانه دارد و البته باید برای هوشمند کردن حوزه توپخانه بیش از پیش تلاش کنیم


 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 9 =

دکمه بازگشت به بالا