تقدیر از اثر خلاق پسر دلفینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، پرویز کرمی در پیامی خطاب به محمدامین همدانی مدیرعامل شرکت انیمیشن اسکای فریم و تهیه کننده انیمیشن «پسر دلفینی» که به تازگی فروش چشمگیری در سینماهای روسیه به دست آورده است، این موفقیت را تبریک و از تلاش های جوانان خلاق ایرانی، تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

«جلوداری جوانان، جانمایه‌ی جهش در جهان است. خلاقیت، خستگی نمی‌شناسد. نوآوری، نویدگر سربلندی‌ست. و این خستگی‌ناپذیری و سربلندی، تماماً در تسخیر جوانان باهمت و باورمند است. صنایع خلاق، حدیث ایمان و خودباوری است؛ از نوع «ما می‌توانیم». موفقیت چشمگیر انیمیشن «پسر دلفینی» نیز، حکایتگر همان حدیث است.

dolfin

 آثار خلاقانه ایرانی در حوزه فرهنگی، تولیداتی‌ست که با تکیه بر منابع بی‌زوال دانش و خلاقیت انسانی، قابلیت عرضه در پهنه گیتی و تراز بین‎المللی را دارد. «پسر دلفینی» یک ایران‌ساخت تمام‌عیار است. دلیلی بی بدیل از این حقیقت که خلاقیت و نوآوری، ارزنده و ارزآور است؛ و ارزش‌آفرین.

اکنون برای تحقق چشم‌انداز ایران آباد و امن، سرمایه‌ای نفیس‌تر از فرش و قیمتی‌تر از زعفران در دامان وطن داریم؛ جوهر خلاقیت و گوهر فناوری. در مسلک مسافران این مسیر، ردّ راهتان، طریقت دگران خواهد شد.

ضمن تقدیر از همه عوامل تولید این اثر درخشان در عرصه صنعت پویانمایی کشور، امیدوارم همت و حساسیت در شبکه توزیع این صنعت خلاق نیز، سر بر آورد و این چرخه افتخار را کامل کند. چشم امید ایران به شمایان است.»

انتهای پیام/

2 راه جدید برای درمان ALS کشف شد!
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا