قربانی جدید سقوط رمزارزها را بشناسید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا، Voyager Digital، یک کارگزار ارز دیجیتال، با اشاره به نوسانات بازار و سقوط غافلگیرکننده Three Arrows Capital، تنها چند هفته پس از تعلیق برداشت، معاملات و سپرده گذاری در پلتفرم خود، اعلام ورشکستگی کرده است.

این شرکت مستقر در ایالات متحده – و دو شرکت وابسته به آن – در پرونده ورشکستگی فصل ۱۱ در ناحیه جنوبی نیویورک اعلام کردند که دارایی آن‌ها بین ۱ تا ۱۰ میلیارد دلار است اما بیش از ۱۰۰۰۰۰ طلبکار دارند!

وویجر دیجیتال ۷۵ میلیون دلار به پژوهش آلامدا سام بنکمن-فرید بدهکار است، اخیراً نیز ۴۸۵ میلیون دلار و حدود ۹۶۰۰۰۰ دلار بدهی به گوگل، در پرونده این کارگزار فاش شده است. وویجر از شرکت های دیگری که به آنها بدهکار است نامی نبرد.

پلتفرم وویجر برای توانمندسازی سرمایه‌گذاران با ارائه دسترسی به معاملات دارایی‌های رمزنگاری بر اساس چهار ویژگی سادگی، سرعت، نقدینگی و شفافیت متولد شد. در حالی که من شدیداً به این آینده اعتقاد دارم، نوسانات و سرایت طولانی مدت در بازارهای رمزنگاری در چند ماه گذشته، و نکول شرکت Three Arrows Capital برای وام از شرکت تابعه این شرکت، Voyager Digital، LLC، ما را ملزم می‌کند که سنجیده و قاطعانه رفتار کنیم. استفن ارلیش، مدیر اجرایی وویجر، در یک بیانیه مطبوعاتی نوشت؛ فرآیند فصل یازده, مکانیسم کارآمد و عادلانه ای را برای به حداکثر رساندن بازیابی ارائه می‌دهد.

رمزارز

(قیمت نشانه Voyager طی یک سال گذشته)

وویجر اضافه کرد: Three Arrows Capital، یک صندوق پرچین ارز دیجیتال که هفته گذشته اعلام ورشکستگی کرد، بیش از ۶۵۰ میلیون دلار به آن بدهکار است. شرکت Three Arrows Capital که توسط تاجران Credit Suisse، زو سو و کایل دیویس تأسیس شد، دارایی های تخمینی ۱۰ میلیارد دلاری را مدیریت کرد.

چین ایننرنت ماهواره‌ای را نابود می‌کند
هم اکنون بخوانید

ویجر در بیانیه مطبوعاتی خود خاطرنشان کرد: وویجر فعالانه تمام راه‌حل‌های موجود را برای بهبودی وضعیت ۳AC، از جمله فرآیندهای تحت نظارت دادگاه در جزایر ویرجین بریتانیا و نیویورک را دنبال می‌کند.

سهام و ارزش نشانه Voyager در اخبار کاهش یافته است. ارهلیچ در شبکه اجتماعیش نوشت؛ “در طول سازماندهی مجدد ، ما عملیات را حفظ خواهیم کرد. ما قصد داریم برخی از برنامه های مشتری مدارانه خود را بدون ایجاد اختلال انجام دهی اما تجارت ، سپرده ، برداشت و پاداش وفاداری در سکوی Voyager به طور موقت به حالت تعلیق در می آید.”

انتهای پیام/

 

خبرنگار: زهرا وجدانی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا