کتاب «۲۱ هفته بریز و بپاچ» رونمایی می‌شود/ برگزاری یک کارگاه ویژه پیش دبستان تا چهارم دبستان

مراسم رونمایی از کتاب «۲۱ هفته بریز و بپاچ» و کارگاه والد- کودک ویژه پیش‌دبستانی تا چهارم دبستان با حضور رضا تبریزی (وحید)، در شهر کتاب مرکزی برگزار می‌شود.


به گزارش ایلنا، مراسم رونمایی از کتاب «۲۱ هفته بریز و بپاچ» به قلم رضا تبریزی (وحید)، امروز پنجشنبه ۱۶ تیرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در شهر کتاب مرکزی برگزار می‌شود.


همزمان با این مراسم، کارگاه والد- کودک ویژه پیش‌دبستانی تا چهارم دبستان نیز با حضور نویسنده کتاب «۲۱ هفته بریز و بپاچ»، مدرس زیبانویسی، هنر و خلاقیت برگزار خواهد شد.


دفتر هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و مهارت‌آموزی «۲۱ هفته بریز و بپاچ»، نخستین کتاب مشترک والد و کودک، مشابه یک پلنر و بولت ژورنال و شامل ۴ جلد کتاب و بیش از ۴۰۰ دقیقه فیلم آموزشی است. این مجموعه، ۲۱ هفته از زندگی یک خانواده را در سایه آموزش‌های ضروری خود قرار داده است و مطابق برنامه جامع موفقیت کودک و نوجوان، سبک زندگی جدیدی را برای تابستان امسال معرفی می‌کند.


از رضا تبریزی (وحید) پیش از این کتاب‌هایی چون «آموزش تصویری کتاب هنر دبستان» (پنج جلدی)، مجموعه کتاب‌های «زیبا بنویسیم» (آموزش خط تحریری)، «آموزش و تمرین خوشنویسی خط نستعلیق تحریری از حرف تا سطر» و… منتشر شده است. این مدرس هنر، خلاقیت و زیبانویسی در طول ۳۱ سال اقدام به تالیف ۷۹ عنوان کتاب کرده است.


شهر کتاب مرکزی در خیابان شریعتی، بالاتر از مطهری، نبش کوچه کلاته، پلاک ۷۶۵ واقع شده است و ورود برای عموم علاقه‌مندان به این مراسم آزاد است.

معرفی داوران دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران «ایسفا»
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − سه =

دکمه بازگشت به بالا