عطایی: مقابل ایتالیا فشار زیادی تحمل کردیم/ بازیکنان عملکرد قابل قبولی داشتند

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ بهروز عطایی در مورد شکست ۳ بر یک ایران برابر ایتالیا در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ اظهار داشت: رقابت سختی بود. ایتالیا با تمام قوا به زمین آمد و خیلی خوب بازی کرد. تیم ایران هم به جز دریافت در باقی بخش‌ها تفاوت چندانی با حریف نداشت. دریافت از ما انرژی بسیاری در زمین گرفت و نتوانستیم کارهای دیگر مثل تهاجم را به خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: در مجموع بازی بدی نبود. فشار زیادی را تحمل کردیم و بازیکنان عملکرد قابل قبولی داشتند. امیدوارم در مسابقه بعد تیم عملکرد بهتری داشته باشد.

عطایی با تاکید بر این‌که ملی‌پوشان ایران در مسابقه با اسلوونی تلاش خواهند کرد که بازی بهتری داشته باشند، گفت: تیم اسلوونی کیفیت بالایی دارد و صربستان را شکست داده است. امیدوارم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم.

سومین روز هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۲ امروز (پنج‌شنبه ۱۶ تیرماه) با ۶ دیدار در دو شهر اوزاکا در ژاپن برای گروه پنجم و گدانسک در لهستان برای گروه ششم پیگیری می‌شود.

تیم‌های ایران و ایتالیا از گروه ششم این رقابت‌ها در شهر گدانسک به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر یک نتیجه را به ایتالیا واگذار کرد.

مردان والیبال ایران ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه فردا جمعه ۱۷ تیرماه در یازدهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها به مصاف اسلوونی می‌روند.

انتهای پیام/

اعلام اولین لیست تیم ملی فوتبال از سوی قلعه‌نویی؛ همه هستند جز قایدی و عابدزاده/ غیبت موجه چند بازیکن
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا