الگوی توزیع عادلانه پیشنهادات بیمه‌ای توسط شرکت‌ها در فضای مجازی عملیاتی می‌شود

چالش ها و راهکارهای اصلاحی مربوط به شبکه فروش بیمه با تمرکز بر بررسی نحوه فعالیت و عملکرد کارگزاران بیمه برخط و استارت آپ های بیمه ای در نشست های تخصصی بررسی خواهد شد.


به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ، دکتر محمدجواد آقاجری با اعلام این مطلب، از تشکیل نشست های منظم با کارگروه های شبکه فروش، بازاریابی و فن آوری اطلاعات سندیکای بیمه گران ایران خبر داد و افزود: الگوی توزیع عادلانه پیشنهادات بیمه ای در شبکه فروش، با هدفگذاری نهاد ناظر صنعت بیمه و با محوریت شرکت های بیمه اجرا می شود.


مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای از تدوین و اجرایی شدن الگوهای پیشنهادی و تدوین شاخص های مدنظر با تمرکز بر توزیع منطقه جغرافیایی نمایندگان توسط برخی از شرکت های بیمه قدردانی کرد و اظهار داشت: بر اساس اعلام رئیس مرکز فاوا، سوییچ بیمه ای به عنوان مهم ترین ابزار نظارت و کنترل نحوه ارتباطات مالی و فنی فیمابین شرکت های بیمه و کارگزاران بیمه برخط پیش بینی شده که خوشبختانه درحال حاضر قابل بهره برداری است.


بر اساس این گزارش، آقاجری از بازنگری و اصلاح آیین نامه مربوط به نحوه فعالیت کارگزاران رسمی برخط خبر داد.


انتهای پیام/

بررسی علت تلف شدن «پیروز» در فراکسیون محیط‌زیست مجلس
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + نه =

دکمه بازگشت به بالا