تجهیز و مرمت ۱۶۰ ایستگاه اتوبوس

شهردار منطقه ۱۱ تهران از تجهیز و مرمت ۱۶۰ ایستگاه اتوبوس در این منطقه خبر داد.


به گزارش ایلنا، سید محمد موسوی، شهردار این منطقه ضمن اشاره به آغاز فصل تابستان و اهمیت توجه شهروندان در استفاده از حمل و نقل عمومی اعلام کرد: در محدوده دارالولایه شهر تهران، به دلیل حجم بالای ترافیک ومراجعات پر تراکم، تجهیز و تعمیر ایستگاه‌های اتوبوس بایستی به صورت مستمر انجام شود.


او افزود: با توجه به فرسودگی این ایستگاه‌ها، توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه۱۱ بیش از ۱۶۰ ایستگاه شامل BRT و معمولی تجهیز و مرمت شد.


موسوی افزود: در این اقدام، ساخت سازه ایستگاه، رنگ آمیزی، نصب سایه بان، مرمت و تعویض نرده ها، نصب شیشه و سایر خدمات در نظر گرفته شد و طی چند مرحله اصلاحات انجام شد.


شهردار منطقه۱۱ تهران خاطر نشان کرد: پیش از این، عملیات خط کشی و اصلاح آسفالت برخی ایستگاه‌ها نیز با مشارکت دو معاونت فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک این منطقه آغاز شده بود و تا کنون نیز ادامه دارد.


سید محمد موسوی شهردار منطقه۱۱ در انت‌ها خاطر نشان کرد: طی بازدید‌های میدانی و کسب اطلاعات از شهروندان، موارد نواقص فیزیکی موجود در فضای بهره برداری از حمل و نقل عمومی احصا می‌شود و به مرور زمان با برنامه ریزی مشخص مرتفع خواهد شد که تا کنون موفق به تجهیز و مرمت۱۶۰ ایستگاه اتوبوس در سطح منطقه۱۱ شده‌ایم.


انتهای پیام/

همچنان ۵ نفر در پی وقوع سیل در استان تهران مفقود هستند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا