بخشنامه وام ودیعه مسکن ۱۰ خرداد به بانک‌ها ابلاغ شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، «مصطفی قمری وفا» مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: در راستای حمایت از مستاجران بانک مرکزی بخشنامه مربوط به وام ودیعه مسکن را ۱۰ خرداد به بانک‌ها ابلاغ کرد. دستورالعمل نحوه معرفی متقاضیان از سوی وزارت راه و شهرسازی می‌بایست اعلام می‌شد که این موضوع امروز با حضور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و مدیران مربوطه در بانک مرکزی نهایی شد. 

وی افزود: با شیوه نامه‌ای که امروز وزارت راه و شهرسازی ارائه کرد و قرار شد تا امروز نهایی و به شبکه بانکی ابلاغ شود، پرداخت وام کمک ودیعه مسکن نیز بزودی عملیاتی می‌شود.

به گفته قمری وفا در شورای پول و اعتبار پرداخت وام کمک ودیعه مسکن تا سقف ۴۰ هزار میلیارد تومان تصویب شد بطوری که این تسهیلات در تهران ۱۰۰ میلیون تومان، در کلانشهرها ۷۰ میلیون تومان و در سایر مناطق شهری ۴۰ میلیون تومان تعیین و به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

photo_2022-06-27_13-20-59ا

انتهای پیام/

درخصوص طرح ساماندهی استخدام کارکنان با دولت به توافق رسیدیم/ اعمال افزایش حقوق ۱۰ برای کارگران بخش دولتی خلاف قانون است/ آخرین پیگیری‌های مجلس برای حل مشکلات یارانه‌ای مردم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + نه =

دکمه بازگشت به بالا