کشف ۳ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در پایتخت

 

معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل خرید و فروش سلاح شکاری غیر مجاز در فضای مجازی خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۳ قبضه سلاح شکاری کشف شد.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سرگرد «محمد زیدی» در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اواخر هفته جاری اخباری در خصوص خرید و فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی به دست ما رسید که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

 

وی افزود: با انجام اقدامت فنی و اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهم در حوالی «کیانشهر» تهران شناسایی و در عصر روز دوم خرداد کاه تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به آدرس اعلامی اعزام و پس از جندین ساعت تعقیب و مراقبت سرانجام متهم را در حالی که قصد داشت مخفیگاهش را ترک کند دستگیر کردند.

 

زیدی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۳ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و سایر الات و اداوت مربوطه کشف شد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران در پایان با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد تصریح کرد: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان به مخاطره اندازند به شدت برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

 

 


انتهای پیام/

اوضاع نابه‌سامان تغذیه امور دام باید مدیریت شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + سه =

دکمه بازگشت به بالا