پاسخ مثبت اشکرینیار به پاری‌سن‌ژرمن

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میلان اشکرینیار که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به دنبال به خدمت گرفتن او در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری است، به نظر می‌رسد آماده برداشتن گام بعدی در دوران حرفه‌ای‌اش است. بر اساس گزارش روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا؛ مدافع اسلواکیایی اینتر تمایل دارد به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شود و به این باشگاه فرانسوی پاسخ مثبت داده است.   

شرایط مالی باشگاه اینتر و اصرار پاری‌سن‌ژرمن به انتقال اشکرینیار ۲۷ ساله به جمع پاریسی‌ها، احتمال عملی شدن این انتقال را قوت می‌بخشد. حالا همه چیز بسته به نتیجه مذاکرات دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و اینتر دارد. طبق گزارش «گاتزتا»؛ اشکرینیار در ابتدا نسبت به پذیرش پیشنهاد PSG تردید داشته اما با تماسی که اشرف حکیمی هم‌تیمی‌ پیشینش با او داشت، او نسبت به حضور در این تیم متقاعد شده است.

پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادی ۶۰ میلیون یورویی به اینتر بابت جذب اشکرینیار داده است اما مدیران اینتر خواستار دریافت پیشنهادی ۸۰ میلیون یورویی شده‌اند. پیشنهاد اولیه PSG برای این بازیکن ۵۰ میلیون یورو بوده است.

اشکرینیار که در سال ۲۰۱۷ از سامپدوریا به اینتر پیوست و تا سال ۲۰۲۳ هم تحت‌قرارداد این باشگاه ایتالیایی است، تا کنون در ۲۱۵ بازی برای این تیم به میدان رفته و ۱۱ گل هم به ثمر رسانده است.

او تاکنون با نراتزروی یک قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

سلیمان‌زاده: خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان باید در جام جهانی فیکس بازی می‌کردند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا