هندبال ساحلی قهرمانی جهان| حضور ملی‌پوشان ایران در جمع ۱۲ تیم برتر

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران با پیروزی مقابل مصر به مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان صعود کردند و در جمع ۱۲ تیم برتر جهان قرار گرفتند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۲۰ بر ۱۲ به سود ایران به اتمام رسید، اما در نیمه دوم ملی‌پوشان ایران ۲۲ بر ۱۶ نتیجه را به حریف واگذار کردند تا در نهایت کار به ضربات تن به تن کشیده شود. در پایان ضربات تن به تن ملی‌پوشان ایران موفق شدند با یک عملکرد خوب ۶ بر ۴ مقابل حریف به پیروزی برسند و نخستین برد خود را در این رقابت‌ها کسب کنند و در جمع ۱۲ تیم رقابت‌های قهرمانی جهان قرار گیرند.

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود به مصاف تیم دانمارک رفت و نتیجه را واگذار کرد. در دومین دیدار نیز ملی‌پوشان ایران با نتیجه نزدیک ۲ بر یک مقابل نروژ تن به شکست دادند.

رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی بزرگسالان جهان از ۳۱ خرداد تا ۵ تیر به میزبانی هراکلیون یونان دنبال می‌شود. ۱۶ تیم حاضر در چهار گروه چهار تیمی قرار دارند که در پایان مرحله گروهی سه تیم برتر هر گروه به دور بعد راه می‌یابند. در دور اصلی ۱۲ تیم در دو گروه شش تیمی مسابقه خواهند داد.

انتهای پیام/

لوشامپیونه| پیروزی مدافع عنوان قهرمانی مقابل حریف قعر جدولی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − شش =

دکمه بازگشت به بالا