دولت قبل ذخایر ارزی کشور را با ارز ۴۲۰۰تومانی به حراج گذاشت/قوه قضائیه ترک فعل روحانی را پیگیری کند

«حسین‌علی حاجی‌دلیگانی»، نماینده مردم شاهین ‌شهر و عضو هیئت‌رئیسه مجلس  در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در ارتباط با اراه شکایت مجلس از رئیس‌جمهور سابق در موضوع ترک‌فعل‌‌های صورت گرفته گفت: قوه قضائیه تا کنون پیگیری نکرده و دلایل پیگیری را نیز عنوان نکرده‌‌ است.

وی در رابطه با علت عدم پیگیری قوه‌قضائیه تصریح کرد: بایستی پیگیری کنند چون واقعا این موضوع مغفول واقع می‌شود و مردم این انتظار را دارند و به ما مراجعه می‌کنند. قوه قضائیه در این خصوص بایستی روشنگری کند و پاسخ مردم را بدهد.

حاجی دلیگانی افزود: قوه‌قضائیه یک توافق‌نامه با مجلس امضاء کرده اما بخش عمده‌ای از آن اجرایی نشده و مجلس مطالبه‌گر این موضوع بوده و هست. اما تا کنون پاسخ قانع کننده‌ای از سوی قوه‌قضائیه نگرفته‌ایم.

نماینده شاهین‌شهر در مورد این که همه این ترک فعل‌ها بر دوش دولت سیزدهم افتاده است اظهار داشت: در این که مردم انتظار دارند، انتظار به جایی هم دارند. اما هم دستگاه قضائی و هم بقیه کسانی که دست اندرکار هستند مطلع و منصف هستند. باید وضعیت گذشته را و آن چه که نتایجش را اکنون می‌‍بینیم و ماحصل عملکرد نادرست گذشته است را اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی و تبیین کنند. که در هر مسئله ما چه وضعیتی داریم.

وی افزود: این موضوع باید به مردم گفته شود که در سال ۹۷ ما ۲۱٫۳ میلیارد دلار ارز ذخیره داشتیم و دولت قبل این عدد را با ارز ۴۲۰۰ تومانی به حراج گذاشت. اما کسی پاسخگو نیست. ما گزارش دادیم و خواستیم و شکایت شد و مجلس هم رای آورده اما متاسفانه پیگیری نشده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس در ارتباط با وضعیت کلی کشور حال حاضر کشور گفت: وضعیت رو به سمت آرامش اقتصادی است. طبیعتا ما انتظارمان این است که هر چقدر جلوتر می‌رویم ثبات اقتصادی مان بیشتر شود و این شدنی است. منتهی آقای رئیس‌جمهور باید یک مقدار بیشتر مواظبت کند از کسانی که تصمیمات ناپخته‌ای را بعضا در بخش‌هایی از دولت می‌گیرند.

با تولید خودرو مطابق استاندارد جهانی، می‌توان به صادرات هم اندیشید
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 18 =

دکمه بازگشت به بالا