ناکامی میلان در رقابت با PSG برای جذب رناتو سانچس/ مالدینی قهر کرد!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تازه‌ترین خبرها از رسانه‌های اروپایی حکایت از آن دارد که رناتو سانچس بال پرتغالی تیم فوتبال لیل فرانسه که در فهرست خرید‌های تابستانی تیم فوتبال میلان قرار داشت، تحت تأثیر پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفته است و این تیم را به روسونری ترجیح داده است.

یکی از عواملی که سبب شده رناتو در کورس با قهرمان لوشامپیونه برای خرید بازیکن سابق بایرن مونیخ ناکام بماند، امتناع مالکان این باشگاه از پرداخت ۳۰ میلیون یوروی مد نظر باشگاه لیل است، همان مسئله‌ای که برای خرید اسون بوتمن از تیم لیل وجود داشت و به سبب آن زمزمه‌های مبنی بر جدایی احتمالی پائولو مالدینی از میلان شنیده می‌شود.

تا چند ماه قبل گفته می‌شد که سانچس به پاریسی‌ها چراغ سبز نشان داده است اما این باشگاه هرگز پیشنهادی به لیل ارائه نکرده بود تا الان که میلان هم برای خرید بازیکن ابراز تمایل کرده است.  طبق گزارش رادیو مونت‌کارلوی فرانسه و le10sport پیشنهادی که پاری‌سن‌ژرمن به لیل داده ۳۰ میلیون یورو است یعنی دقیقاً دو برابر پیشنهاد میلان. پاریسی‌ها همچنین با نمایندگان سانچس هم صحبت کرده‌اند و به نظر می‌رسد که توانسته‌اند خیلی سریع نظر او را جب کنند.

اکنون سایت کالچو مرکاتوی ایتالیا هم ادعا کرده است که روسونری هیچ برنامه‌ای برای رقابت با پاری‌سن‌ژرمن و ارائه پیشنهادی جدید ندارد و این خبر توسط نشریه آ اس اسپانیا هم تأیید شده است. این در حالیست که مالدینی از ۶ ماه پیش مذاکرات خود را با سانچس آغاز کرده است.

امتناع مالکان باشگاه میلان از پرداخت قیمت بازیکنان مدنظرشان با وجود مأموریت دادن به مالدینی برای حصول توافق با آنها اسطوره باشگاه را آزرده خاطر کرده و گفته می‌شود که به همین دلیل هم او و ریکی ماسارا دیگر مدیر باشگاه میلان از تمدید قراردادهایشان که تنها ۱۱ روز دیگر اعتبار دارد، خودداری کرده‌اند.

انتهای پیام/

تداوم روزهای تاریک لیورپول با شکست خانگی مقابل لیدز
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا