علیه شایعه‌سازان درباره مدارس ایرانی امارات شکایت‌ می‌شود

مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: علیه شایعه‌سازان درباره مدارس ایرانی امارات شکایت‌های تنظیم می‌شود.


به گزارش ایلنا از مرکز امور بین المل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش، در این اطلاعیه آمده است: مدتی است برخی بانیان وضع موجود که به دلیل تعارض منافع و پیشگیری از خیانت در واپسین روزهای مدیریت سرپرست قبل وزارت آموزش و پرورش به درستی دستشان از مدارس ایرانی در امارات متحده عربی کوتاه شد و پرونده‌هایشان در حراست و تخلفات اداری در جریان است، با فرار به جلو در فضای مجازی فعال شده‌اند تا پوششی بگذارند بر وقایعی همچون اطلاعات غلطی که مخفیانه به مسئولین اماراتی ارائه می‌شود تا مانع همکاری آن‌ها با مسئولین مدارس ایرانی در امارات شوند. آن‌ها مکررا مسئولین نظام و افکار عمومی را خطاب اکاذیب و فریب‌های خود قرار می‌دهند و با خودشگفتی، خود را پدرخوانده و مادرخوانده مدارس امارات القا می‌کنند و به تخریب مسئولین مربوطه مشغول‌اند. 


همچنین در بخشی دیگر از این اطلاعیه نوشته شده است: مرکز بین‌الملل آموزش و پرورش در همکاری با نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در امارات با اقدامات تخصصی در حال مدیریت و رفع چالش‌های هشت‌ساله مدارس ایران در امارات بالاخص در حوزه املاک و مجوزهای سه مجتمع و برنامه ریزی افزایش دانش آموزان است و از طرفی پنج مجتمع فعال و باشکوه ایران در امارات بدون توقف با حدود ۲۵۰ معلم و کادر خدوم به حدود ۲ هزار دانش آموز در حال خدمت‌رسانی ارزشمند هستند. 


۸ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی / ادامه امدادرسانی به استان کرمان
هم اکنون بخوانید

مرکز بین الملل آموزش و پرورش عنوان کرده است: این مرکز به جهت صیانت از منافع ملی فراسرزمینی و ملاحظات اداری نمی‌تواند مصداق تشویش اذهان عمومی و افتراها و اکاذیب شایعه‌سازان را در فضای مجاری پاسخ دهد؛ در حالی که مسئولین مربوطه نظام کاملا از اهداف معوج ایشان مطلع هستند. لذا شکایت‌هایی تنظیم خواهد شد تا از طریق حراست، تخلفات اداری، پلیس فتا و قوه قضائیه آن افراد معلوم الحال به زودی در جایگاه اصلی خودشان قرار گیرند.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا