تمجید ستاره پیشین والیبال بلغارستان از تغییر نسل در تیم ملی ایران

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فدراسیون والیبال؛ دیمیتار زلاتانوف ستاره سابق و شناخته شده والیبال بلغارستان درباره حضور در تمرین تیم ملی والیبال و تماشای آن اظهار کرد: پیش از این به دعوت داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به ایران آمدم و پذیرایی بسیار خوبی از من صورت گرفت. خاطره خوبی از حضور در ایران دارم و حتما باید به تماشای تمرین ایران می آمدم. ضمن اینکه علاقمند به این تیم هستم.

وی درباره تغییر نسل والیبال ایران و حضور بازیکنان جدید توضیح داد: تصمیم خوبی گرفته شده است، اینکه تمام بدنه تیم تغییر کرده و همه جوان شدند به سرعت هماهنگی تیم کمک می‌کند اما اگر این تغییرات نصف و نیمه انجام می‌شد نتیجه مفیدی برای آینده نداشت و قطعاً تیم به مشکل می‌خورد، اما حالا تیم یک دست شده و همه با هم رشد می‌کنند.

رئیس پیشین فدراسیون والیبال بلغارستان همچنین در خصوص بازی ایران و بلغارستان در نخستین روز هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال، افزود: از نظر من این مسابقه یک دربی است! (با خنده) قلب من قطعا با بلغارستان است اما هر دو تیم برای بازی خوب می‌آیند و می‌خواهند برای بازی‌های قاره‌ای خود آماده شوند. قطعا شاهد بازی زیبایی خواهیم بود.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۱:۳۰ روز سه‌شنبه ۳۱ خرداد در نخستین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف بلغارستان می‌رود.

انتهای پیام/

پیروزی پورتو با گلزنی طارمی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا