بررسی وضعیت تحقق درآمدهای نفتی با حضور اوجی در کمیسیون برنامه و بودجه

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی هفته جاری ضمن برگزاری انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون، وضعیت تحقق درآمدهای نفتی در سال ۱۴۰۰ و دو ماهه سال جاری را با حضور وزیر نفت و معاونان وی بررسی می کند.


به گزارش ایلنا، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی هفته آینده در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه (۲۹ تا ۳۱ خرداد ماه) جلسات خود را با دستور مشخص برگزار می کند.


این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه خود ضمن برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون، لایحه اصلاح ماده ۵۴ قانون احکام دائمی برنامه‌های کشور در مورد شهرک های صنعتی و تسری آن به شهرک های کشاورزی، طرح الحاق یک تبصره به ماده ۵۴ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور را بررسی و طرح دو فوریتی تمدید مهلت هزینه کرد اختیارات تملک دارایی های سرمایه ای قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور را بررسی و در ادامه جلسه درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس جهت رسیدگی به موضوع نحوه توزیع درآمد مالیات برارزش افزوده بر مبنای ماده ۲۳۴ قانون آیین نامه داخلی را مورد رسیدگی قرار خواهد داد.


کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس همچنین در روز دوشنبه طرح الحاق یک بند به ماده ۲۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را بررسی خواهد کرد.


این کمیسیون در نشست روز سه شنبه نیز وضعیت تحقق درآمدهای نفتی پیش بینی شده در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و دو ماهه سال ۱۴۰۱ را با حضور وزیر نفت و معاونان وی بررسی می کند.

«اسماعیلی» هفته آینده برای پاسخ به سوال نمایندگان به کمیسیون فرهنگی می‌آید
هم اکنون بخوانید


کمیته اصلاح ساختار این کمیسیون نیز در جلساتی در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به بررسی طرح نظامنامه برنامه ریزی و بودجه کشور را بررسی می کند.


کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نیز در روز دوشنبه طرح اختصاص پنج درصد از درآمد فروش معادن واگذار شده بخش خصوصی به شهرستان محل معدن  را در دستور کار خود دارد.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا