هشدار رئیس پلیس امنیت اقتصادی به سودجویان بازار طلا و ارز/ تشکر از همراهی بازاریان درمورد ممنوعیت معاملات فردایی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، در پی اطلاعیه مهم پلیس امنیت اقتصادی کشور درباره ممنوعیت هرگونه معامله فردایی طلا و ارز در فضاهای حقیقی و مجازی، اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با نصب پلاکاردهایی در بخش‌های مختلف بازار، بر ممنوعیت معاملات فردایی تأکید کرد.

در پلاکاردهای نصب شده در بازار؛ اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران هشدار داده است که هرگونه معاملات فردایی و کاغذی طلا و سکه در فضای مجازی با عناوین مختلف (کانال، گروه، اتاق تلگرام و واتساپ، پیج اینستاگرام و …) ممنوع بوده و درصورت مشاهده، برخورد قانونی توسط مراجع ذی‌صلاح صورت خواهد گرفت.

InShot_20220616_151321288

در این راستا، سردار غلامرضا رضائیان‌ رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا، این اقدام اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران را “همراهی و اقدامی سازنده و مؤثر” در برخورد با تخلفات در حوزه بازار طلا و ارز توصیف کرد.

سردار رضائیان با تقدیر و تشکر از همراهی اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران در نصب پلاکاردهای ممنوعیت معاملات فردایی، از قاطعیت و جدیت پلیس امنیت اقتصادی کشور برای برخورد و مقابله با هرگونه تخلف احتمالی در بازار طلا و ارز سخن گفت و به سودجویان هشدار داد که از اخلال در بازار از طریق معاملات غیرقانونی و غیررسمی ازجمله فردایی دست بردارند.

به گزارش برنا، شب گذشته، پلیس امنیت اقتصادی کشور، در اطلاعیه مهمی، با ممنوع دانستن فعالیت در سایت‌ها و کانال‌های قیمت‌دهی و انجام هرگونه معامله به صورت فردایی و غیررسمی در فضای مجازی،  تأکید کرد که فقط معاملاتی مجاز و قانونی است که در واحدهای صنفی قانونی و رسمی و با رعایت قوانین و مقررات پولشویی و مالیاتی انجام شود و هر فرد خریدار سکه و طلا باید از حساب خود به حساب متعلق به واحد صنفی مجاز واریز وجه کند.

افزایش ۱۵ میلیون تنی ظرفیت تامین خوراک صنعت پتروشیمی
هم اکنون بخوانید

پلیس امنیت اقتصادی همچنین از رصد و پایش هرگونه معاملات غیررسمی و غیرشفاف در بازار ارز در فضای حقیقی و فضای مجازی و برخورد جدی و قاطع با متخلفین خبر داد.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا