نشست کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با مقام‌های دولتی درباره ایران

نشریه «پولیتکو» گزارش داد که کمیته روابط خارجی سنای آمریکا طی نشستی غیرعلنی با مقام‌های دولت این کشور، چشم‌انداز مذاکرات درباره توافق هسته‌ای با ایران را مورد بررسی قرار داد.


به گزارش ایلنا، نشریه «پولیتکو» گزارش داد که کمیته روابط خارجی سنای آمریکا طی نشستی غیرعلنی با مقام‌های دولت این کشور، چشم‌انداز مذاکرات درباره توافق هسته‌ای با ایران را مورد بررسی قرار داد.


«رابرت مالی» نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران و «برت مک گورگ» هماهنگ‌کننده شورای امنیت ملی کاخ سفید در امور خاورمیانه و شمال آفریقا نیز از جمله مقام‌های دولتی حاضر در این نشست بودند.


در این گزارش آمده است که شرکت کنندگان در نشست کمیته روابط خارجی سنا گفته‌اند که مقامات دولت بایدن در نشست توجیهی محرمانه با اشاره به کاهش احتمال موفقیت مسیر دیپلماتیک، اطمینان داده‌اند که در صورت لزوم در مسیر تشدید تحریم‌ها علیه ایران گام برخواهند داشت.


سناتورهای حاضر در این نشست درباره مجموعه‌ای از گام‌های احتمالی بعدی برای رویکرد این کشور در قبال ایران، از ادامه راه‌حل دیپلماتیک گرفته تا اعمال تحریم‌های جدید و اقدام‌های هماهنگ با شرکای آمریکا در منطقه را بررسی کردند.


 


انتهای پیام/

شهادت 18 ایرانی در حمله موشکی به سوریه
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا