۹۵درصد اموال مسروقه با دستگیری سارقان بانک ملی کشف شد

سردار اشتری با بیان اینکه در رابطه با جذب نیرو و آموزش‌های به روز برنامه ریزی لازم انجام شده است، گفت: پلیس در حوزه تربیت، آموزش و دانش بنیان گام‌های بلندی برداشته که اثرات آن را در کشور خواهیم دید.


به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری، سردار «حسین اشتری» در دیدار با آیت الله «مصطفی محامی» نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت آقا علی بن موسی الرضا (ع)، هدف از سفر به استان سیستان و بلوچستان را جمع‌بندی نظارت ستادی و خدا قوت به همکاران سخت کوش انتظامی و مرزبانی و بررسی نیاز‌های این دو رده عنوان داشت.


وی افزود: بر اساس آخرین گزارش بحمد الله و به لطف و عنایت الهی و تلاش فرماندهان و کارکنان انتظامی و مرزبانی و همچنین حمایت همه جانبه نماینده ولی فقیه در استان چه در حوزه امنیت داخل شهر و چه در مرزها اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای خوبی انجام شده که با تمام کسری و کمبودها زحمات همکاران قابل تقدیر است.


فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: وظیفه ما در مجموعه فراجا این است که استان‌های مرزی به ویژه استان سیستان و بلوچستان را به صورت ویژه ببینیم و کمک‌های بیشتری در موضوع ابنیه یگان‌های انتظامی، واگذاری تجهیزات و تقویت نیروی انسانی و همچنین توجه به معیشت کارکنان، مسکن ملکی و سازمانی در برنامه‌های انتظامی کشور داشته باشیم.


این مقام ارشد انتظامی افزود: یکی از موضوعاتی که در بحث دغدغه کارکنان این استان به ویژه برای نیروهای غیر بومی پیگیر هستیم موضوع مسکن سازمانی است که با توجه به جغرافیای استان با برنامه ریزی که صورت گرفته و آنچنان که سردار «نوری نژاد» معاون هماهنگ کننده فراجا نیز روز گذشته با حضور در این استان از مرکز بازدید و جلساتی را داشتند بتوانیم در اجرای مطلوب ماموریت‌ها توسط کارکنان بیشتر به بحث مسکن و معیشت آنان بپردازیم.

کرونا چگونه به قلب حمله می کند/آیا عوارض قلبی کرونا ماندگار است؟
هم اکنون بخوانید


سردار اشتری عنوان کرد: توفیقی برای بنده و همکاران در معاونت‌های تخصصی شد که برای چندمین بار به استان سیستان و بلوچستان سفر داشته تا پیگیر اقدامات انجام شده در بازدیدهای قبلی چه در شمال و چه در جنوب بوده و بحمدالله گام‌های خوبی برداشته شده، در مصوبات ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین در سازمان برنامه و بودجه نیز در همین رابطه توجه ویژه به کمبودهای این استان شده است.


فرمانده کل انتظامی کشور با قدردانی ازتلاش‌های مجاهدانه همکاران انتظامی و مرزبانی، افزود: به حول و قوه الهی و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که همیشه نگاه حکیمانه به مجموعه انتظامی داشته‌اند توانسته‌ایم کارنامه خوبی در حوزه‌های انتظامی و مرزبانی داشته باشیم.


عالی‌ترین مقام انتظامی کشور به موضوع مرز و مرزبانی در چند سال اخیر اشاره کرد و عنوان داشت: در حوزه مرزی اقدامات موثری در بحث افزایش تجهیزات و نیروی انسانی آموزش دیده انجام شده و همچنین در بحث هوشمندسازی سامانه‌ها برای ماموریت‌ها با انجام اقدامات اثرگذار، دستاوردهای خوبی کسب کرده ایم.


سردار اشتری با بیان اینکه در رابطه با جذب نیرو و آموزش‌های به روز برنامه ریزی لازم انجام و در حال عملی شدن است، افزود: پلیس در حوزه تربیت و آموزش به سمت حرفه‌ای گرایی، افزایش فضای انقلابی و جهادی، گسترش آموزش و فناوری بروز و همچنین در موضوع دانش بنیان گام‌های بلندی برداشته که اثرات آن را در کشور خواهیم دید.


این مقام ارشد انتظامی گریزی هم به اقدامات پیچیده و هوشمندانه اخیر پلیس تهران بزرگ برای شناسایی و دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی زد و تصریح کرد: این عملیات، سریع، بسیار مهم و ضربتی بود که همکاران ما در پلیس آگاهی با کار شبانه روزی موفق شدند سارقان حرفه‌ای را کمتر۴۸ ساعت دستگیر و اموال مسروقه مردم را کشف کنند.

نخستین کشور با حمل و نقل عمومی رایگان
هم اکنون بخوانید


فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پرونده همچنان مفتوح است، اضافه کرد: بیش از ۹۵ درصد اموال مسروقه مردم کشف شده و همه این اموال به طور دقیق صورتجلسه و تحویل بانک مرکزی شد، اقدام، اقدام خیلی پیچیده و مهمی بود که در دهه کرامت و به لطف حضرت آقا علی بن موسی الرضا (ع) و همچنین تلاش سخت کوشانه ماموران انتظامی در پلیس تهران بزرگ به موفقیت منجر شد.


سردار اشتری خاطر نشان کرد: این اقدام سریع و ضربتی کارآگاهان پلیس نمایشی بزرگ برای اقتدار کشور و آرامش برای مردم بود و امیدواریم بتوانیم در ادامه مسیر به عنوان سرباز ولایت و رهبری با خدمات‌رسانی مطلوب در حوزه‌های مختلف توفیقات بیشتری حاصل نموده و رضای خداوند متعال و مردم عزیز را کسب کنیم.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا