نظارت ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر حسن اجرای شاخص‌های عفاف و حجاب در ادارات

ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به وظیفه قانونی خود در مورد ابلاغ شاخص‌های عفاف و حجاب به دستگاههای دولتی و حاکمیتی عمل کرده است و نظارت بر حسن اجرای آن را با جدیت پیگیری خواهد کرد.


به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، قرارگاه ۲۱ تیر در راستای عمل به وظیفه قانونی این ستاد نسبت به مصوبه ۴۲۷ و ۸۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی که وظایف ۳۲ دستگاه نسبت به عفاف و حجاب را معین نموده، تشکیل شده است.


با تلاش مسوولین قرارگاه ۲۱ تیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکنون بیش از ۶۰ دستگاه دولتی حاکمیتی نسبت به ضرورت تبیین و اجرای شاخص‌های عفاف و حجاب دستگاه متبوع خود توجیه و ضمن استقبال از اجرای این قانون، همکاری حداکثری خود با ستاد امر به معروف و نهی از منکر را اعلام کرده‌اند.


در همین راستا به صورت روزانه کارشناسان این قرارگاه با حضور در دستگاههای دولتی و حاکمیتی و جلسه با ریاست دستگاه یا معاونین آن ضمن تبیین ضرورت ابلاغ شاخص‌های عفاف و حجاب به زیر مجموعه آن وزارتخانه یا سازمان، از اغاز اجرایی شدن این شاخص‌ها در دستگاه‌ها اطمینان حاصل میکنند.


همچنین به زودی نظارت بر اجرای شاخص‌های ابلاغی عفاف و حجاب توسط کارمندان منتخب هر دستگاه و بازرسان و ناظران مردمی قرارگاه ۲۱ تیر به اجرا در خواهد امد.


انتهای پیام/

امکان مبادله پول از طریق غیر بانکی بین ایران و قطر
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا