آغاز فعالیت سامانه مهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم

اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران طی اطلاعیه‌ای از آغاز فعالیت سامانه مهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط مقطع کارشناسی ورودی ۱۴۰۰ و ماقبل (قدیم الورود) تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.


به گزارش ایلنا به نقل از ایثار، در این اطلاعیه آمده است: سامانه مهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی قدیم تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور تسریع و تسهیل در روند رسیدگی به تقاضای دانشجویان از تاریخ ۱۸ خردادماه الی ۲۰ تیرماه فعال خواهد بود. لذا تمام متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در زمان یاد شده از طریق سامانه جامع امور دانشجویان (سجاد) به نشانی portal. saorg. ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.


در ادامه آمده است: رسیدگی به درخواست انتقال صرفًا بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه صورت می‌گیرد و دانشجویان مشمول دقت کنند که تمامی مراحل ثبت‌نام اولیه، تکمیل فرم و مشخصات و همچنین منوی مربوط به خدمات انتقال و مهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر را تکمیل کنند.


اداره‌کل آموزش بنیاد در ادامه این اطلاعیه یادآور شد: دانشجویانی که در سال گذشته حکم میهمانی آن‌ها خاتمه یافته و یا حکم مشروط داشته‌اند لازم است مجددأ در سامانه ثبت‌نام و مدارک لازم از قبیل کارنامه تحصیلی خود را بارگذاری کنند. همچنین دانشجویان دارای حکم میهمانی دائم در سنوات گذشته و دانشجویان دارای پذیرش با سوابق تحصیلی، مجاز به ثبت درخواست در سامانه نمی‌باشند.


در پایان این اطلاعیه آمده است: نقل و انتقال دانشجویان ورودی جدید پس از اعلام نتایج آزمون سراسری فعال و آماده ثبت درخواست متقاضیان انتقال خواهد بود.

کاهش ۴۰ درصدی بستری‌های کرونا در تهران/خطر دورهمی‌های «یلدا» برای سالمندان
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا