پر سرعت ترین اینترنت متعلق به کدام کشور هاست؟

۶- فنلاند

ششمین رتبه در لیست پرسرعت ترین اینترنت دنیا به کشور فنلاند تعلق پیدا می کند. سرعت اینترنت در فنلاند ۲۰.۵ مگابایت بر ثانیه است و نسبت به سرعت اینترنت در سال ۲۰۱۶ پانزده درصد افزایش داشته است. کشور فنلاند بهترین سیستم آموزشی در دنیا را دارد و یکی از پیشگامان آموزش و آزادی مطبوعات قرار دارد. فنلاند در سال های گذشته به دلیل میزان کارآفرینی شهروندان و همین طور سطح کیفیت زندگی در بین بهترین کشورهای دنیا قرار داشته است.

۷- سنگاپور

متوسط سرعت اینترنت در سنگاپور ۲۰.۳ مگابایت بر ثانیه است و از این نظر، هفتمین کشور ارائه دهنده اینترنت پرسرعت در جهان محسوب می شود. سرعت اینترنت سنگاپور به نسبت سال گذشته با ۲۳% افزایش همراه بوده است و از نظر بیشترین افزایش را در بین کشورهای منطقه آسیا-اقیانوسیه داشته است. ظاهرا ارائه یکی از پرسرعت ترین اینترنت های جهان برای این کشور کافی نبوده و در زمینه های دیگر هم این کشور سرآمد و برتر است. این کشور جزیره ای یکی از ثروتمندترین ملت های جهان هم هست و از نظر کیفیت زندگی در رتبه پانزدهم بهترین کشورهای جهان قرار می گیرد.

۸- ژاپن

هشتمین کشور در لیست پرسرعت ترین اینترنت دنیا باز هم در آسیا قرار دارد. میانگین سرعت اینترنت در ژاپن ۲۰.۲ مگابایت بر ثانیه است که ۱۱% بالاتر از میزان مشابه در سال ۲۰۱۶ است. ژاپن در دهه های گذشته پیشرفت های بیشماری داشته و امروزه به دلیل قدرت، میزان کارآفرینی و تاثیرات فرهنگی اش همواره مورد تحسین و ستایش قرار می گیرد. از نظر کیفیت و سطح زندگی هم ژاپن در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و در رده پنجم بهترین کشورهای دنیا قرار می گیرد.

کارگروه مشترک امنیتی ایران و تاجیکستان، باعث ارتقای امنیت دو کشور می‌شود
هم اکنون بخوانید

۹- دانمارک

کشور ثروتمند و اروپایی دانمارک هم یکی دیگر از ارائه دهندگان پرسرعت ترین اینترنت در جهان است و در این لیست در رتبه نهم قرار می گیرد. میانگین سرعت اینترنت در دانمارک ۲۰.۱ مگابایت بر ثانیه است که اگرچه به نسبت به سه ماهه آخر سال ۲۰۱۶ اندکی کاهش داشته اما هنوز هم به نسبت سه ماهه نخست ۲۰۱۶ با ۱۷% افزایش و رشد همراه بوده است. کشور دانمارک بر اساس آمارهای منتشر شده در رتبه ۱۲ بهترین کشورهای دنیا قرار می گیرد و با جمعیتی بالغ بر ۵.۶ میلیون نفر شاهراه ورودی و ارتباطی اروپای شمالی و مابقی دنیا به حساب می آید.

۱۰- ایالات متحده آمریکا

کشور ایالات متحده آمریکا از نظر سرعت اینترنت با ۱۸.۷ مگابایت بر ثانیه در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ در رتبه دهم لیست پرسرعت ترین اینترنت دنیا قرار می گیرد. این میزان به نسبت مشابه سال گذشته با ۲۲% افزایش همراه بوده است. در بین ایالت های مختلف آمریکا هم، ایالت واشنگتن دی سی بالاتری سرعت اینترنت را دارد و پس از آن دلوار و ماساچوست قرار می گیرند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 11 =

دکمه بازگشت به بالا